هشدار مدیریت بحران: سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران تا پنج‌شنبه فعال است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی نسبت به فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان به ویژه شهرستان فیروزکوه هشدار داد و گفت: ریزش خط مسیلا مایه تاسف است. خطرناک است.”

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان تهران، حمید یزدی مهر بعدازظهر دوشنبه از صدور اخطاریه زرد هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی از بعدازظهر – دوشنبه 5 لغایت پنجشنبه 8 شهریور ماه جاری شاهد فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری در سراسر استان به ویژه در ارتفاعات و فیروزکوه خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک نسبت به تقویت سازه های سست و تابلوهای تبلیغاتی هشدار داد و گفت: احتمال کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

یزدی مهر همچنین نسبت به خطر سیلاب های محلی و جاری شدن آب هشدار داد و گفت: شهروندان از برپایی چادر و برپایی چادر در حاشیه و کف رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در فعالیت های گردشگری طبیعی و کوهنوردی به ویژه در بعدازظهر و ساعات اولیه شب احتمال خطر وجود دارد، افزود: توصیه می شود در زمان های ذکر شده از انجام این فعالیت ها خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت لایروبی دهانه پل ها، مسیل ها و آبراه ها تاکید کرد و گفت: لازم است از سمپاشی باغات و مزارع خودداری شود و کشاورزان و باغداران محصولات برداشت شده را به مکان های حفاظت شده منتقل کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *