هشدار پلیس درباره مه‌گرفتگی و لغزندگی محورهای شمالی و خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اسنا : رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه فرج با هشدار نسبت به وضعیت ناپایدار جوی در محورهای شمالی کشور به ویژه جاده چالوس از شهروندان خواست با توجه به بارش برف و باران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و توصیه های ایمنی را جدی بگیرند. سقوط در کشور بسیاری از قطب های کشور

سرهنگ بهروز خانپور درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: بارش برف در محورهای چالوس و جادوک ادامه دارد و در محور هراز و برخی استان های شمالی از جمله گیلان، گلستان و خراسان شمالی نیز بارش باران گزارش شده است. .

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس محور الفرجه افزود: با توجه به احتمال ریزش سنگ در محور چالوس و ترافیک سنگین در محدوده «سیه بیشا» به رانندگان توصیه می شود از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ترافیک. ، فاصله طولانی را حفظ کنید. و حتما وسایل زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشید.

وی گفت: ترافیک در محور چالوس از جنوب به شمال سنگین است و در محور فیروزکوه حدفاصل جادوک تا پل سفید ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. همچنین تردد در محور هراز و محورهای تهران – شمال و قزوین – رشت روان است اما شرایط بد جوی و مه در ارتفاعات می تواند رانندگی را خطرناک کند.

خانپور تاکید کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ در شرایط برفی بسیار ضروری است و رانندگان باید متوجه باشند که بدون تجهیزات زمستانی ممکن است نتوانند از برخی جاده ها عبور کنند. پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعت 14 – بر اساس شرایط جوی و ترافیکی در محور چالوس محدودیت ترافیکی اعمال می کند و اطلاعات جدید متعاقبا اعلام می شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور وراجا همچنین اظهار داشت: خرم آباد – پلدختر و بسیاری از محورهای دیگر به دلیل شرایط جوی تا اطلاع ثانوی مسدود است و رانندگان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *