همتی، وزیر اقتصاد: اختلاف ارز نیمایی و آزاد باید به حداقل برسد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی شامگاه دوشنبه 9 مهر 1403 در حاشیه اولین جلسه شورای دولت چهاردهم و بخش خصوصی گفت: تفاوت ارز نیمه آزاد و آزاد موجه نیست. و بسیار بزرگ است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تشریح توجیه نشدن تفاوت قیمت ارز نیمیز و آزاد گفت: این تفاوت باید کاهش یابد.

عبدالناصر همتی شامگاه دوشنبه 9 مهر 1403 هجری شمسی در حاشیه اولین جلسه شورای دولت چهاردهم و بخش خصوصی گفت: اکنون تفاوت ارز نیمه آزاد و آزاد موجه نیست و بسیار زیاد است. ” “.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه روز 29 مهرماه روز صادرات است، گفت: صادرکنندگان نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند و باید تمام زمینه هایی که مانع فعالیت صادرکنندگان می شود حذف شود.

وی افزود: سیاست‌های ارزی، گمرکی و مالیاتی در حوزه صادرات بسیار حائز اهمیت است.

همتی ادامه داد: در حوزه مالیاتی نیز ما مشتاق حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان بودیم و در این مسیر برای رفع موانع پیش می رویم.

وی به دستاوردهای اولین جلسه شورای دولتی و بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: این جلسه با محوریت مسئولیت وزارت تعاون، کار، رفاه اجتماعی و امور اجتماعی و موضوعاتی مانند مشاغل سخت و زیان آور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. شورای تامین اجتماعی احیا شد و کمیته های رسیدگی به مطالبات تامین اجتماعی تصمیمات خوبی اتخاذ شد و وزیر کار حمایت های خوبی را ارائه کرد.

وزیر اقتصاد ادامه داد: مهمترین قسمت بحث کمیته های رسیدگی به مطالبات تامین اجتماعی این است که آقای المیدانی وزیر کار اعلام کرد طبق قانون برنامه هفتم آیین نامه باید نوشته و اجرا شود. فوری

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *