هواشناسی: رگبار باران در نیمه شمالی تهران

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی – و فردا (7 و 8 مردادماه) به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب در برخی مناطق استان به ویژه شمال و شمال، بارش باران، رعد و برق و وزش باد مهیج پیش بینی می شود. نیمی از کشور ارتفاعات بالا هستند

بر اساس تحلیل الگوهای سینوپتیک و بررسی نقشه های پیش یابی آسمان استان تهران، طی پنج روز آینده هوا صاف تا نیمه ابری و در برخی ساعات غبار خفیف و افزایش برخی آلاینده ها و گاهی اوقات پیش بینی می شود. گرد و غبار افزایش سرعت باد.

بارش شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید طی – و فردا (7 و 8 مردادماه) به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب در برخی مناطق استان به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات پیش بینی می شود. در نیمه غربی و مناطق جنوبی استانداری وزش باد شدید تا بسیار شدید گرد و خاک و احتمال انتقال موقت گرد و خاک از فرمانداری های همجوار و کیفیت و دید نامناسب هوا پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 40 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران طی 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (7 مرداد) نیمه ابری و در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و رگبار باران پیش بینی می شود که کمینه دما به 25 درجه سانتیگراد و حداکثر دما به آن می رسد. 34 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (9 مرداد) هوا صاف تا کمی ابری در برخی ساعات پیش بینی می شود و در مقاطعی وزش باد و گرد و خاک شدت می یابد و کمینه دما 24 و حداکثر 36 درجه سانتیگراد خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *