هواشناسی: کاهش دمای هوای تهران از جمعه

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا): اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از روز جمعه (23 شهریور) کاهش دما در استان پیش بینی می شود.

بر اساس نقشه های پیش یابی آسمان استان تهران، هوای – (20 شهریور) صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر تا شب گاهی با وزش باد و همچنین در نواحی متراکم شهری در ساعاتی نسبتاً ابری پیش بینی می شود. گرد و غبار محلی سبک انتظار می رود که برخی از آلاینده ها به ویژه ذرات ریز کمتر از 2.5 میکرون افزایش یابد.

از بعدازظهر جمعه (23 شهریور) تراکم ابر در ارتفاعات به ویژه فیروزکوه افزایش می یابد و در مقاطعی احتمال بارش پراکنده همراه با احتمال رگبار و رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود. روز شنبه (24 شهریور) هوای فرمانداری در برخی ساعات نیمه ابری همراه با بارش، گاهی باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

از – تا پنجشنبه می توان انتظار روند افزایش نسبی دما و کاهش دما از روز جمعه را در استانداری داشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 36 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران طی 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (31 شهریور) صاف، از بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد افزایش می یابد و در روز پنجشنبه (31 شهریور) صاف تا کمی ابری خواهد بود. ، از بعد از ظهر شدت وزش باد پیش بینی می شود که حداقل دما به 25 درجه سانتیگراد و حداکثر دما به 36 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *