هوش مصنوعی جدید اینستاگرام در دایرکت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

زاکربرگ گفت: “به عنوان بخشی از این آزمایش، کاربران ممکن است در هفته های آینده این چت بات را در صفحه مورد علاقه خود و سیستم های هوش مصنوعی مبتنی بر علاقه در اینستاگرام مشاهده کنند.”

به گفته The Verge، این عناصر ابتدا در بخش لایو پیام رسان اینستا ظاهر می شوند و به وضوح به عنوان AI برچسب گذاری می شوند. زاکربرگ چند ویدئو از مکالمات با چت ربات های هوش مصنوعی را به عنوان نمونه به اشتراک گذاشت.

در اطلاعیه ای در این رابطه آمده است که پیام ها توسط هوش مصنوعی تولید می شوند و ممکن است برخی از آنها نادرست یا نامناسب باشند. متا همچنین یک عنوان “AI” را در جلوی نام سازنده صفحه قرار می دهد تا نشان دهد که شما با یک هوش مصنوعی صحبت می کنید.

زاکربرگ گفت: “ما تمام تلاش خود را به کار بردیم تا مطمئن شویم که آنها در پاسخ به سوالات طرفداران خود مفید هستند و می توانند با مردم به شیوه ای سرگرم کننده و آموزنده چت کنند.” هنوز روزهای اولیه بتا برای این هوش مصنوعی است، بنابراین ما به کار بر روی بهبود آن و به زودی در دسترس افراد بیشتری ادامه خواهیم داد.

به طور طبیعی، او بیشتر در مورد استراتژی هوش مصنوعی متا صحبت کرد: «ما معتقدیم که مردم می‌خواهند با افراد و شرکت‌های مختلف تعامل داشته باشند و باید سیستم‌های هوش مصنوعی متفاوتی وجود داشته باشد که منعکس‌کننده علایق مختلف باشد جوامع و مشتریان آنها با ایجاد هوش مصنوعی خود، “ما معتقدیم که این تجربه قانع کننده تری ایجاد می کند و به آنها امکان می دهد پویاتر و مفیدتر باشند.”

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *