هیچ تغییری در حکم «شروین حاجی‌پور» ایجاد نشده / دادگاه تجدیدنظر، او‌ را به یک‌سال و نیم حبس محکوم کرده است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

الشرق: یکی از وکلای شروین حاجیبور با تکذیب برخی اخبار منتشر شده مبنی بر لغو حکم صادره علیه موکلش، حکم صادره برای وی را در شعبه 42 دادگاه به یک سال و نیم حبس تعزیری تایید کرد. دادگاه تجدیدنظر استان مازندران قطعی و لازم الاجرا شد.

مجید کاوه، یکی از وکلای شاروین حاجی پور، خواننده ایرانی، با اشاره به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر «لغو حکم شروین حاجی پور» گفت: حقیقت این است که این خبر تحریف آگهی محسوب می شود. ” مرکز رسانه قوه قضاییه تغییری در حکم یا وضعیت حقوقی آقای شروین حاجی پور ایجاد نشده است. البته امیدواریم با از سرگیری تشریفات، رئیس محترم قوه قضائیه با عنایت به ایرادات صوری و ماهوی حکم، نسبت به این پرونده نظر مثبت داشته و طی مراحل قانونی حکم ایشان لغو شود. “

وی همچنین درباره حکم صادره برای شروین حاجی پور گفت: شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان ساری آقای شروین حاجی پور را به اتهام اغوای مردم، تحریک به جنگ و قتل به منظور ایجاد مزاحمت به 3 سال حبس تعزیری محکوم کرد. حکومت.” امنیت کشور؛ این حکم می توانست به عنوان مجازات تشدید اجرا شود و پس از تجدیدنظرخواهی شعبه ۴۲ دادگاه تجدیدنظر استان مازندران یک سال و نیم از این حکم را به مدت دو سال تعلیق کرد. این دادگاه همچنین احکام تکمیلی صادره علیه آقای حاجی پور از قبیل ممنوعیت خروج از کشور، کپی برداری از کتاب حقوق زنان و … را باطل کرد. اخطاریه ای که اخیراً جهت اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری به آقای حاجی پور ارسال گردیده است جهت اجرای احکام یک سال و نیم حبس باقی مانده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *