واکنش اسکوچیچ به برد تراکتور: الوکره ضعیف نبود، ما خیلی خوب کار کردیم / فوتبال خودمان را به حریف دیکته کردیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: فکر نمی کنم الوکر ضعیف بود اما ما بودیم که به خوبی کار و فوتبال خود را به حریف دیکته کردیم.

دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل الوکره قطر در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2 گفت: این پیروزی را به اعضای تیمم تبریک می گویم. نیمه اول رضایت بخش بود. می دانستیم که آنها چگونه به ما ضربه می زنند و جلو افتادیم و موقعیت هایی خلق کردیم، اما من اصلا از عملکردمان در نیمه دوم راضی نبودم.

وی ادامه داد: برنامه ما عقب نشینی و دفاع نبود. البته ما در زمین باز بازی می کردیم و دفاع اجتناب ناپذیر بود. دوست نداشتیم اینطور بنشینیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که انتظار داشتید الواکر اینقدر ضعیف ظاهر شود؟، خاطرنشان کرد: آماده بازی بودیم و نقاط قوت و ضعف حریف را شناسایی کردیم. حتی سیستم بازی را طوری تغییر دادیم که فضای بین مدافعان میانی و مدافعان کناری پوشیده شود و نتوانند به ما ضربه بزنند. فکر نمی کنم الوکره ضعیف بود اما ما بودیم که کار و فوتبال خود را خیلی خوب به حریف دیکته کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که «دیروز در نشست خبری گفتید که تحلیل خوبی از حریف داشتید اما همه واقعیت ها را بیان نکردید»، گفت: نمی خواهم زیاد درباره حریف صحبت کنم. یک تیم آنها با سیستم شناور بازی می کردند و ما این را می دانستیم. آنها با سیستم 3-3-4 پایه بازی کردند که با اضافه شدن عبدالکریم به 2-5-3 تغییر یافت. ما برای آن آماده بودیم و تغییر سیستم باعث شد در نیمه اول خوب کار کنیم. در نیمه دوم چند اشتباه کودکانه مرتکب شدیم که اصلاً از آنها راضی نبودم. با وجود تغییر سیستم، ما به اصل تجاری خود متعهد مانده ایم و نمی خواهم زیاد در مورد این بازی صحبت کنم. در کل شروع خوبی داشتیم.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *