واکنش اوباما به اولین مناظره بایدن و ترامپ: مناظره بدی بود / این انتخابات بین فردی است که حقیقت را می‌گوید و فرد دیگری که برای منافع خودش دروغ می‌بافد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعتراف کرد که عملکرد جو بایدن در اولین مناظره انتخاباتی سال 2024 “بد” بوده است، اما در همان زمان پیامی قاطع به رقیب خود، دونالد ترامپ ارسال کرد.

باراک اوباما در پیامی در شبکه اجتماعی X نوشت: «بحث بدی در کار بود. می‌دانم که به من اعتماد دارید، اما این انتخابات همچنان انتخابی است بین کسی که عمرش را صرف جنگیدن برای مردم عادی کرده است و کسی که فقط به آن اهمیت می‌دهد. در مورد خودش.»

وی در ادامه نامه خود نوشت: این انتخابات بین فردی است که حقیقت را می گوید، حق را از باطل تشخیص می دهد و مستقیماً به دست مردم آمریکا می رساند و فرد دیگری که برای منافع خود دروغ می بافد. این بحث تغییری نکرده است و در انتخابات نوامبر چیزهای زیادی در خطر است.

اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شامگاه پنجشنبه برگزار شد و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه، در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر کردند، اما نکته مهم و آنچه برخی رسانه ها به آن اشاره کردند این است. عملکرد ضعیف رئیس جمهور و لکنت او، و اکنون آمریکا همان موضوعی است که پس از مناظره روی صندوق های رای تاثیر گذاشته است.

همانطور که هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا در پیامی در وب سایت X نوشت: «من به بایدن رای خواهم داد.

وی با اشاره به اولین مناظره انتخاباتی سال 2024 نوشت: انتخابات بین کسانی است که به فکر شما، حقوق و آینده شما هستند و کسانی که فقط به فکر خودشان هستند.

کلینتون همچنین تاکید کرد که «این انتخابات بین جنایتکار انتقام‌جویی و رئیس‌جمهوری است که برای مردم آمریکا نتیجه می‌دهد». مهم نیست در بحث چه اتفاقی می افتد، انتخاب آسان است.»

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *