واکنش بلینکن به انتقادات علیه عملکرد ضعیف بایدن در مناظره

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: وزیر امور خارجه آمریکا به انتقادات وارده به عملکرد ضعیف جو بایدن در مناظره انتخاباتی پاسخ داد و گفت که سیاست‌های او در سه سال و نیم گذشته اعتماد به رهبری آمریکا در جهان را تقویت کرده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنرانی در موسسه بروکینگز گفت: از زمانی که جو بایدن رئیس جمهور شد، مردم جهان به عملکرد او نگاه می کنند و از سیاست های او قدردانی می کنند.

رویترز به نقل از وزیر امور خارجه آمریکا گفت: “آنها رئیس جمهوری را دیدند که دوباره در آمریکا، اتحادها و شراکت هایش سرمایه گذاری کرد.”

آنتونی بلینکن مدعی شد: اگر به نظرسنجی ها در سراسر جهان نگاه کنید، متوجه خواهید شد که اعتماد به رهبری آمریکا در سه سال و نیم گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شامگاه پنجشنبه برگزار شد و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه، در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر کردند، اما نکته مهم و آنچه برخی رسانه ها به آن اشاره کردند این است. عملکرد ضعیف رئیس جمهور و لکنت او، و اکنون آمریکا همان موضوعی است که پس از مناظره روی صندوق های رای تاثیر گذاشته است.

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: این نتیجه سیاست هایی نیست که ما دنبال می کنیم، بلکه نتیجه مشارکت ماست. آنها پرزیدنت بایدن را در همه زمینه های مختلف پیشتاز می بینند و بر چالش ها تمرکز می کنند.

نتایج نظرسنجی جدید نشان می دهد که پس از اولین مناظره سال 2024، رای دهندگان دموکرات از عملکرد جو بایدن ناراضی هستند و احتمالا افراد کمتری نسبت به قبل از مناظره به او رای خواهند داد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *