واکنش ترامپ به حمایت پوتین از هریس: ممکن است شوخی باشد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: دونالد ترامپ گفت: حمایت پوتین از هریس احتمالا یک شوخی بوده است.

ترامپ شامگاه شنبه در یک گردهمایی در ویسکانسین گفت: من پوتین را به خوبی می شناسم. او از کمالا حمایت کرد. من از این اقدام بسیار ناراحت شدم. من نمی دانم چرا پوتین از کامالا حمایت کرد. ترامپ افزود که حمایت پوتین از هریس ممکن است یک شوخی بوده باشد.

ترامپ همچنین روز جمعه گفت: پوتین از کامالا هریس حمایت می کند. من دقیقا نمی دانم در این مورد چه بگویم. نمی دانم به من توهین شد یا لطفی به من کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: کامالا هریس ممکن است در صورت پیروزی از اعمال تحریم های جدید علیه روسیه خودداری کند! آشکارا و جالب می خندد. یعنی خوبه

پوتین توضیح داد: بایدن از رقابت های انتخاباتی کناره گیری کرد، اما توصیه کرد که همه حامیانش از خانم هریس حمایت کنند. ما هم همین کار را خواهیم کرد و از او حمایت خواهیم کرد!

پوتین با اشاره به اینکه حق نداریم درباره نامزدهای پیروزی در انتخابات آمریکا صحبت کنیم، تاکید کرد: مردم آمریکا و نه روس ها باید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تعیین کنند. در نهایت، انتخاب در دست مردم آمریکاست و ما به این انتخاب احترام خواهیم گذاشت.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خواست تا از اظهار نظر در مورد انتخابات آمریکا خودداری کند، پس از اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که مسکو می خواهد کامالا هریس، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود: پوتین باید در مورد انتخابات آینده صحبت نکند. آمریکایی.

سخنگوی دولت جو بایدن رئیس جمهور دموکرات گفت: آقای پوتین باید صحبت در مورد انتخابات ما را متوقف کند. او نباید به این شکل از کسی حمایت کند، تنها کسی که باید تصمیم بگیرد که رئیس جمهور بعدی ایالات متحده کیست، مردم آمریکا هستند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *