واکنش توانیر به خبر تعطیلی کرمان‌ موتور به دلیل قطعی برق: کارخانه کرمان موتور فقط یک روز در هفته در برنامه مدیریت بار مشارکت می‌کند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

توانیر در واکنش به اخباری مبنی بر تعطیلی کارخانه خودروسازی کرمان به دلیل قطعی برق، اعلام کرد که این کارخانه 6 روز در هفته تولید دارد و تنها یک روز در برنامه مدیریت بار شرکت می کند.

متن این سلب مسئولیت ارسال شده به “انتخاب” به شرح زیر است:

«مدیر مسئول محترم پایگاه خبری منتخب

با سلام و احترام

پس از انتشار خبر تعطیلی شرکت خودروسازی کرمان به دلیل قطع برق در تاریخ 28 مرداد 1403 هجری شمسی از آن پایگاه خبری، پاسخ شرکت التوانیر به شرح زیر ارسال شد. خواهشمند است با توجه به ماده ۲۳ فصل ششم قانون مطبوعات کشور پاسخ ارسالی در همان قسمت را جهت اطلاع خوانندگان و عموم مردم به آدرس زیر درخواست نمایید.

برق 6 از 7 روز هفته بدون محدودیت در اختیار شرکت خودروسازی کرمان موتور قرار می گیرد.

کلیه شرکت کنندگان صنعتی از جمله خودروسازان موظف به مشارکت در اجرای برنامه های مدیریت بار اعلام شده از قبیل: جابجایی بار، استفاده از تعطیلات تابستانی یا تعمیرات هستند. لازم به ذکر است که کارخانه خودروسازی کرمان موتور به مدت 6 روز کامل از 7 روز هفته بدون محدودیت در حال تولید است و تنها یک روز در هفته (شنبه) در برنامه مدیریت بار و در بقیه روز و شبانه بدون اعمال سهمیه فعالیت های تولیدی را انجام داد و به صراحت می توان گفت که تاکنون هیچ محدودیتی فراتر از برنامه های مدیریت بار و دلیل تاخیر در تعهدات شرکت کرمان موتور به آن کارخانه ابلاغ نشده است. Factory for the People برنامه ای برای مدیریت بار و کاهش تحویل برق نیست.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *