واکنش جامعه فوتبال به شهادت سید حسن نصرالله

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

باشگاه های فوتبال ایران با انتشار بیانیه هایی به مردم ایران تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت باشگاه ذوب آهن آمده است:
این گواهی نشان طلایی افتخار بود که به نام رهبر عزیز مقاومت «شهید سید حسن نصرالله» اهدا شد. شهادتی که پس از تجاوز و جنگ رژیم غاصب اسرائیل به دست آمد، بار دیگر رفتار شنیع این رژیم را برای جامعه جهانی آشکار می کند. باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان شهادت سید حسن نصرالله و همرزمان شهیدش را به مردم شریف و داغدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد.

2087508


باشگاه پرسپولیس در نامه ای نوشت:
به راستی برای مرد بزرگی که جان گرانبهای خود را در راه خدا در مبارزه با جنایات لجام گسیخته یک رژیم وحشی ناشناخته صرف کرد، چه کرامت و مقام و شرافتی بالاتر از شهادت است؟ خداوند متعال در آیه 154 سوره بقره می فرماید: «وَ لا أَسْلُوا أَنْفَسَهُ فِی اللَّهِ أَنْ أَیْتَهُ وَ لا یُسْتَعُونَ». «و گمان مبر که کسی که به نام خدا کشته می‌شود مرده است، بلکه برای همیشه زنده است و هرگز این حقیقت را نخواهی یافت». در مکتبی که سیدالشهدا، سرور و سالار شهیدان، امام حسین (علیه السلام) و بنیانگذار انقلاب کبیره تحصیل کردند، با پیروی از آن، رهبر مقاومت در برابر استکبار منطقه شدند. و تومور سرطانی آن “شهادت هنر مردان خداست.” تردیدی نیست که سید حسن نصرالله با هنر و تبحر در رهبری و رهبری نابغه و متأثر از فلسفه کربلا و الگوبرداری از سیدالشهدا(ع) بوده است، همان گونه که بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره). رضی الله عنه) و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، حزب الله لبنان را در طول سه دهه به درخت شجاعت تبدیل کردند. نصرالله نزدیک است و کسانی که در خیال باطل و هذیان‌آمیز خود پیروزی را تصور می‌کنند، معنای این کلمه را هرگز نمی‌فهمند. مکتب شهادت با هر شهیدی استوارتر می شود. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این مصیبت وارده را به امام زمان (عج)، حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مسلمانان جهان، ملت شریف لبنان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کند. .

باشگاه آلومینیوم اراک در پیامی این ضایعه را به وی تسلیت گفت:
شهادت سردار مقاومت حسن نصرالله را به رهبر انقلاب، ملت اسلامی و رزمندگان راه حق تسلیت عرض می نماییم.

2087509


تسلیت باشگاه استقلال خوزستان:

خدایا راضی به سوی پروردگارت بازگرد تا وارد عبادت شوم و وارد بهشت ​​شوم.

▪️شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را در حضور حضرت بقیه الله العظم ارواحنا فداه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تسلیت عرض می نماییم. و آزادگان جهان

2087514


باشگاه خیبر خرم آباد نیز با صدور بیانیه ای این ضایعه را تسلیت گفت:

2087513


باشگاه فولاد خوزستان نیز شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

2087523


باشگاه سپاهان نیز در پیامی تسلیتی منتشر کرد:

شهادت آقای پازورفر دبیرکل حزب الله لبنان، شهید حسن نصرالله، شهید عباس نیلفروشان و دیگر همرزمانشان به دست رژیم صهیونیستی، دل مردم را به درد آورد و دل آزادگان را جریحه دار کرد. مردم در جهان

خانواده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شهادت این عزیزان را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمامی آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نماید. از خداوند متعال برای ملت اسلامی صبر و پیروزی و پیروزی مسئلت داریم.

2087526

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *