واکنش طارمی به جدایی بیرانوند از پرسپولیس؛ به نظرم صاف و صادق بودن بهتر است/ اینتر را به الهلال و لیگ‌های انگلیس و اسپانیا ترجیح دادم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه ای نسبتا متفاوت گفت: صحبت از انتخاب تیم هایی است که بازیکنان پیشکسوتی در آن حضور دارند.

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران با اشاره به انتخاب اینتر ایتالیا گفت: زمانی که در پورتو بودم حرفی برای من درست نبود. اما اکنون فصل تمام شده است و می توانم در مورد اینتر صحبت کنم.

مهاجم فصل گذشته پورتو ادامه داد: در یکی دو سال گذشته پیشنهادهای زیادی دریافت کردم. بعد از رایزنی هایی که داشتم تصمیم گرفتم تا پایان فصل در پورتو بمانم و سپس به عنوان بازیکن آزاد نقل مکان کنم.

وی در خصوص دیگر بازی های خود گفت: نمایش های رسمی از منطقه خلیج عربی بود که به بازگشت به آن فکر نمی کردم اما تیم هایی در اروپا بودند. تیم هایی از لیگ برتر انگلیس، ایتالیا و همچنین اسپانیا خواهان عقد قرارداد بودند.

طارمی در خصوص پیشنهاد الهلال عربستان افزود: پیشنهادات زیادی داشتم اما به دلیل شرایطی که در نظر داشتم اینتر را انتخاب کردم. من ترجیح می دهم بهتر از خیلی چیزهای دیگر پیشرفت کنم.

وی در پاسخ به اینکه آیا با اینزاگی، مدیر فنی اینتر صحبتی داشته است، تایید کرد: قطعا چنین مواردی وجود داشته است. همه کسانی که در باشگاه بر اساس اهداف مشخص کار می کنند باید همین نظر را داشته باشند و به نتیجه برسند. چند دقیقه ای با او صحبت کردم و نظرات خوبی داشت.

وی همچنین تاریخ ارائه خود را اعلام کرد و گفت: باید 10 تیرماه (30 تیرماه) در آنجا حضور داشته باشم که تمرینات سه روز بعد شروع می شود. از کودکی بیشتر مسابقات فوتبال اروپا را تماشا کرده ام.

وی در خصوص اینکه آیا خانواده اش را با خود به میلان ایتالیا خواهد برد، گفت: آمدن خانواده من از ایران سخت است و دوست دارم تا حد امکان کنار هم باشیم.

وی از خاطرات زیبای زندگی در بندر پورتو گفت و گفت: هیچ وقت در پورتو احساس بیگانگی نکردم و فکر می کردم این شهر خانه دومم است. به همین دلیل احساس خوبی در مورد زندگی شخصی و ورزشی ام در پورتو به من داد. آنها آنقدر من را در خارج از زمین دوست داشتند که گفتم برای همیشه بازیکن پورتو خواهم ماند.

وی در پاسخ به اینکه آیا قبل از انتخاب اینتر با سردار آزمون صحبت کرده است، گفت: زمانی صحبت کردیم که سردار قصد داشت از لورکوزن آلمان به رم ایتالیا برود. معمولاً با سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سعید عزت الهی که مدت هاست در کنار هم هستند در این باره صحبت می کنم.

طارمی با آشکار شدن علاقه خاص سردار گفت: سردار عاشق اسب است و با اینکه واقعاً عاشق اسب سواری است اما در فوتبال هم عالی است. اگر او در فوتبال حواسش را به اسب ها می گذاشت، مطمئناً به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل می شد.

وی ادامه داد: به افتخار علی دایی نام باشگاهم را شهریار بوشهر گذاشتم. چون من را از بوشهر به پرسپولیس آورد عملکرد خوبی داشتیم و باشگاه بزرگسالان هم از لیگ منطقه به لیگ سوم صعود کرد. تصمیم گرفتیم یک باشگاه حرفه ای در بوشهر راه اندازی کنیم. در تیم ملی ایران بوشهری سه بازیکن داریم. استعدادهای زیادی وجود دارند که باید قدردانی و کشف شوند.

طارمی درباره جدایی علی رضا بیرانوند از پرسپولیس یادآور شد: تجربه من می گوید نباید با احساسات هواداران بازی کرد. اما برخی از بازیکنان از خانواده های پرجمعیت هستند.

طارمی یادآور می شود: پارسال در جریان پیشنهاد استقلال با علی رضا بایرانوند صحبت کردم و به او گفتم کار احمقانه نکن و در پرسپولیس بمان. او دروازه بان بسیار خوبی است و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر ایران است. او یکی از بازیکنانی است که می تواند تیم را جمع کند. به او گفتم پل های پشت سرت را خراب نکن. امسال، فکر می کنم او قبلاً خداحافظی کرده است. به نظر من بهتر است روراست و صادق باشیم. از مدیریت باشگاه می خواهم که بازیکن را مقابل هواداران قرار ندهند و از این موضوع سوء استفاده نکنند.

طارمی برخی از اتفاقات پشت صحنه تیم ملی ایران در بازی رفت با ازبکستان را فاش کرد و گفت: در مورد بازی با ازبکستان هم باید بگویم که اگر نیمه اول را دو بر صفر می بردیم. در نیمه اول هیچ اتفاقی نمی افتاد و می توانستیم یک بار دیگر گل بزنیم. اما وقتی در نیمه دوم وارد زمین شدیم و 10 تا 15 دقیقه گذشته بود، شیطنت هایی از سوی برخی بازیکنان به وجود آمد و این همه چیز را تغییر داد. در بازی برگشت به بسیاری از مربیان و بازیکنان گفتم که انگیزه کافی نمی بینم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *