واکنش عضو شورا به واگذاری ون‌های شهرداری تهران به یک شرکت منحل شده: این اتفاقات برای ما هم عجیب و غریب است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایلنا: یکی از اعضای شورای شهر تهران به گزارش دیوان محاسبات درباره شهرداری تهران پاسخ داد.

قائمی در پاسخ به این سوال که چرا کامیون های شهرداری تهران به یک شرکت منحل شده و بدون سابقه در حوزه حمل و نقل تحویل داده شده است، گفت: منظور ما این بود که اگر نمی دانستند این شرکت در دوره های گذشته شورا منحل شده است، پس قضیه خیلی بد بود و اگر می دانستند و می کردند بدتر از بد بود. فردی که مسئولیت یک پست مهم را می پذیرد، طبیعتاً باید دارای عناصری باشد که او را از اختیارات، وظایف و قوانینی که مستلزم آن موقعیت است، آگاه کند.

قائمی تصریح کرد: مسلم است که شهردار تهران فرصت مطالعه 24 سال مصوبات شورای شهر در دوره های مختلف را ندارد، اما مدیران زیادی در شهرداری تهران از جمله مدیرکل امور حقوقی و معاونت اجرایی دارند. برنامه ریزی و باید با همه این مدیران و مسئولان شهری مشورت شود. به شهردار تهران بدهید. مشکل قطعاً مربوط به آقای زاکانی نیست، بلکه مربوط به افرادی است که در این حوزه مورد غفلت قرار گرفته اند.

وی در خصوص سرنوشت کامیون هایی که تحویل شهرداری تهران شد، ادامه داد: پس از ارائه گزارشی که در این زمینه به تالار شورا ارائه شد، مقرر شد این گزارش به صورت رسمی به شهردار تهران ارائه شود. ایشان در این مورد پاسخ دادند و طبیعی است که این پاسخ ها راهکارهای اجرایی در خصوص این کامیون ها ارائه می کند.

این عضو شورای شهر تهران در خصوص عدم حضور معاون شهردار در صحن شورا در حاشیه قرائت گزارش کامیون های شهرداری تهران گفت: متأسفانه در این مدت شاهد این نوع رفتارها به شکلی از سوی معاونان شهرداری تهران هستیم. .

قائمی در بخشی دیگر از سخنان خود به آنچه از سوی دیوان محاسبات اعلام شده است، پاسخ داد که با توجه به بررسی های انجام شده در جریان بررسی گزارش خلاء شماره 1402، تاکنون در 45 یادداشت، بند یا قسمتی از اطلاعات و اسناد، تهران شهرداری به طور کامل ارائه نکرده یا به اشتباه ارائه کرده است و به زودی رای صادره از سوی هیئت مستشاری این نهاد نظارتی به شهرداری تهران ارسال خواهد شد. اگر این موضوع به صورت رسمی به ما منعکس شود، قطعا وظیفه نظارتی ما را ایجاب می کند که کار را ادامه دهیم و به نتیجه برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که شورا در گزارش شهرداری تهران به این موارد توجه کرده است، گفت: در گزارش تفریغ بودجه شهرداری تهران شاهد انحرافات در عملکرد بودیم و در شورا به آن اشاره شد و شهرداری مجبور شد این موارد را اصلاح کند. انحرافات، اما حالا که این کار را نکرده است، پرونده را به دادگاه ببرید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *