واکنش فرزندان ترامپ ترور نافرجام / ایوانکا ترامپ: از افسران مجری قانون برای اقدامات سریع و قاطعشان سپاسگزارم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

پس از سوء قصد احتمالی به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، پسران و دختران وی در نامه های جداگانه این حمله را محکوم کردند.

ایوانکا ترامپ، دختر بزرگ دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، پس از قتل پدرش سکوت خود را شکست.

دختر ارشد رئیس جمهور سابق پس از تیراندازی در 13 جولای در پنسیلوانیا در حساب کاربری X خود نوشت: «از عشق و دعای شما برای پدرم و سایر قربانیان خشونت بی‌معنای – در باتلر، پنسیلوانیا سپاسگزارم.

ایوانکا افزود: “من از سرویس مخفی و سایر افسران مجری قانون برای اقدام سریع و قاطع امروزشان سپاسگزارم.” من همچنان برای کشورمان دعا می کنم. بابا، – و همیشه دوستت دارم.

دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ، پسران ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا نیز پیام هایی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. دون جونیور در کنار عکسی از پدرش با گوش خون آلود و مشتش در هوا پس از تیراندازی نوشت: «او هرگز از مبارزه برای نجات آمریکا دست نخواهد کشید». اریک همان عکس را در X منتشر کرد و نوشت: “این جنگنده ای است که آمریکا به آن نیاز دارد!”

چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا در وب سایت Truth Social نوشته است که گلوله ای به بالای گوش راستش وارد شده است.

ترامپ نوشت: بلافاصله با شنیدن صدای وزوز و شلیک گلوله متوجه شدم که مشکلی وجود دارد و بلافاصله احساس کردم گلوله پوستم را سوراخ کرد. خونریزی زیاد بود و بعد متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است.

ترامپ تجمع روز شنبه در پنسیلوانیا را به دلیل تیراندازی لغو کرد. این فیلم نشان می دهد که این سیاستمدار در حالی که گوش هایش آغشته به خون است توسط ماموران امنیتی هدایت می شود. ترامپ بعداً گفت که گوشش آسیب دیده و خون زیادی از دست داده است.

سرویس مخفی ایالات متحده گفت که مظنون را دستگیر کرده است که حدود 9 گلوله در محل حادثه شلیک کرد. در این تیراندازی یکی از هواداران ترامپ کشته و دو تن دیگر به شدت مجروح شدند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *