واکنش مالک تراکتور به شایعه دخالت رئیس جمهور در پرونده بیرانوند: حریف شما من هستم/ پای رئیس‌جمهور و امام جمعه را وسط نکشید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

باشگاه خبرنگاران: مالک باشگاه تراکتورسازی در خصوص پرونده بیرانوند گفت: من حریف شما هستم و در این مسائل کوچک با رئیس جمهور، امام جمعه و نماینده مجلس دولت دخالت نمی کنم.

واکنش محمدرضا زینوزی مالک باشگاه تراکتورسازی مطلق به گمانه زنی ها درباره حضور غیر فوتبالی ها در رای گیری بیرانوند؛ وی در پاسخ به شبهات مطرح شده مبنی بر نفوذ و دخالت برخی مقامات دولتی و منطقه ای در پرونده علی رضا بیرانوند، گفت: ابتدا اینجانب اظهارات قبلی خود را تکرار می کنم و به صراحت اعلام می کنم که من و آقای تراکتور طرفین پرونده هستیم. . حساب و افراد دیگر شخصیت ها را درگیر این قضیه نکنید، این عزیزان کارهای مهم تری دارند.

وی با بیان اینکه دولت و پزشکیان در راس آن پیگیر امور کلان کشور هستند، تصریح کرد: من حریف شما هستم و در این مسائل کوچک با رئیس جمهور، امام جمعه و نماینده مجلس دولت دخالت نمی کنم. اینها مسائل بزرگ، ملی است و مسائلی مثل قضیه بیرانوند اساساً به این عزیزان مربوط نمی شود و شاید وساطت افرادی از دولت های وقت باعث آبروریزی بین المللی دوستان شد و فکر می کنند ما هم می رویم. به جای خود راهی برای حل مشکلات. بهتر است آقایان به ابهام شفاف و صریح پاسخ دهند تا فرافکنی و ایجاد بخار.

زینوزی در پایان خاطرنشان کرد: به حاشیه راندن الجرار یک عادت قدیمی در میان برخی رسانه های رنگی است که به نظر می رسد در چاله های اتحادیه تاثیرگذار باشد و در آستانه بازی با دو تیم ویژه، شدت این امر بزرگتر می شود. فقط امیدواریم مسئولان تحت تاثیر این شایعات قرار نگیرند و در مسیر عدالت و قانون حرکت کنند وگرنه مارپیچی شکل خواهد گرفت که همه آنها را در خود فرو خواهد برد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *