واکنش مهدی تاج به تتو آرمین سهرابیان: وقتی دیدم تعجب کردم / شبیه شیطان و خون آشام است / باید او را صدا کنند و بپرسند که اصلا خودش می‌داند این چه معنی‌ای می‌دهد؟ / این مسائل را باید با ارشاد [حل کرد]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رئیس فدراسیون فوتبال قول داد ورزشگاه آزادی بعد از تعمیرات بسیار معتبر می شود، یادتان باشد ورزشگاه معتبری نیست که هر روز آسیب ببیند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه دیدار صادقانه وزیر ورزش با پارالمپیکی های اعزامی به بازی های پارالمپیک 2024 درباره آخرین شرایط ورزشگاه آزادی گفت: همه باید این حق را بپذیریم منطقی انجام شده است، یعنی فدراسیون جلو رفته و به واقعیت برگزاری مسابقات در زمین های بازی پایبند بوده است. من هم با آقای گالانویی ملاقات کردم و به او گفتم که ارزش این را دارد که چند بازی خارج از خانه انجام دهم، اما یک استادیوم استاندارد پیدا کنم که مردم 10 تا 20 سال به آن افتخار کنند.

وی ادامه داد: ورزشگاه آزادی بسیار معتبر شده است و یادتان باشد ورزشگاه معتبری نیست که هر روز چیزی به دست بیاورد. نورپردازی به پایان رسیده است و بقیه ورزشگاه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حالا ورزشگاه فولادشهر اینگونه می شود و یزد هم استاندارد می شود. یزد در واقع در حال ساخت یک ورزشگاه بسیار خوب است و به شما پیشنهاد می کنم بروید و آن را ببینید. در ورزشگاه یادگار امام سکوها تدارک دیده شده و دروازه ها نیز تعبیه شده است. این اصرار خوب بود و جلسات زیادی برای پیگیری این موارد برگزار کردیم.

تاج همچنین گفت: آزادی را تحت فشار قرار می دهیم تا زودتر آماده شود و اگر این اتفاق نیفتد باید بازی بعدی را در ورزشگاهی مانند فولادشهر یا جای دیگری برگزار کنیم. من خودم آن روز فولادشهر را دیدم. نزدیک به 40 میلیارد تومان هزینه کردیم و به آستان قدس نامه نوشتیم که به مشهد برویم و در آنجا بازی کنیم، اما گفتند چون زمان مسابقه فردای شهادت امام رضا (علیه السلام) است، نمی توانیم میزبانی کنیم. و ما موافقت کردیم از ذوب آهن خواسته ایم در این ورزشگاه بازی نکند و برای بازی تیم ملی آماده شود. – شنیدم آستان قدس از ذوب آهن خواسته یک مقدار پول بدهد و بازی کند. پول مهم نیست، باید همه منافع تیم ملی را طوری ببینیم که با آستان قدس موافق باشد چون ذوب آهن یا سپاهان باید یک بازی دیگر در مشهد انجام دهند. باید همکاری کنند تا در این استادیوم هایی که با پول این کشور ساخته شده مسابقات برگزار شود. به نظرم خوبه اما شماره ای به من گفتند که برایم عجیب بود.

برای استقلال و پرسپولیس چه برنامه ای داری؟ تاج در پاسخ به این سوال گفت: آنها باید خودشان برنامه را مشخص کنند اما باید در کنار باشگاه هایی باشیم که به آسیا می روند. ما نمی توانیم از خود کنار بکشیم. ما باید به آنها کمک کنیم و راه حلی پیدا کنیم. این دوره ای پر از خطر و ناسزا است.

وی همچنین درباره اظهارات زینوزی صاحب جرار تبریز در خصوص پرونده بیرانوند گفت: آقای نور شرق به آنها پاسخ دادند و گفتند اگر حرفی دارند بگویند.

برچسب: چرا ماموریت پرونده بیرانوند قبل از شروع لیگ تکمیل نشد؟ وی گفت: اولاً من مسئول پرونده نیستم و دستگاه های قضایی کاملاً مستقل هستند. من اینجا اعلام می کنم که هیچکس به فدراسیون فوتبال فشار نیاورد و حرف هایی که آنها زدند و گفتند کسانی بودند که تاریخ مدیریت ما را در این مدت زیر سوال برد. در مورد آقای بیرانوند طبق شنیده های من از آقای نورالشرق یک چیزی گفته اند و طرف دیگر می گوید نیاز به کارشناس دارد و منتظر نظر کارشناسی هستند تا بر اساس آن تصمیم بگیرند.

رئیس فدراسیون درباره خالکوبی بازیکن استقلال تهران گفت: اتفاق خیلی بدی بود. من آن را تماشا نکردم و وقتی دیدم واقعا تعجب کردم. آیا در کشور اسلامی که همه ما در آن زندگی می کنیم این امکان وجود دارد؟ [چنین مساله‌ای باشد.] باور کنید من ندیدم، دیشب آقای اسدی مقدم از کمیته اخلاق برای من فرستادند و عجیب بود. او شبیه یک دیو و یک خون آشام بود. این چیزها نباید در فوتبال ما باشد. به کمیته اخلاق فرستاده شدند و رای دادند. باید با راهنمایی به این مسائل پرداخت [حل کرد.] البته من نمی گویم او را نباید تنبیه کرد، بلکه باید با او تماس گرفت و از او پرسید که آیا می داند این یعنی چه؟ یک طرف شلوار ورزشی اش را بلند کرد و این طرف را بلند نکرد، نمی دانم چه قصدی داشت! زنگ زدند که بیاید و انگیزه اش را بگوید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *