واکنش پلیس به واردات خودرو برای ایثارگران

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: سردار محمدباقر سلیمی معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور فرج در واکنش به شرایط پلیس برای شماره گذاری خودروهای وارداتی گفت: پلیس در انتهای خط برای پذیرش خودروها برای تردد در جاده ها مراحلی دارد و شماره گذاری به صورت زیر است. آخرین توقف

معاون عملیات راهنمایی و رانندگی فرجا درباره شماره گذاری خودروها گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی هیچ مشکل و مانعی برای شماره گذاری خودروهای وارداتی ندارد.

وی ادامه داد: تمامی خودروهای داخلی و وارداتی باید تمامی مجوزهای زیست محیطی و استاندارد و همچنین شرایط قانونی ورود به کشور را دریافت کنند در صورت عدم اخذ هیچ یک از مجوزها و مراحل قانونی، شماره گذاری آنها مردود خواهد بود.

معاون عملیات پلیس راخور فرجا تائید کرد که هیچ تفاوت و استثنایی بین خودروهای شخصی، شرکتی و حتی خودروهای خود وارداتی وجود ندارد و تمامی این خودروها باید استانداردها و مجوزهای قانونی را دریافت کنند.

سردار سلیمی گفت: در صورت سیر مراحل قانونی پلیس موظف به شماره گذاری است و هیچ مانعی برای خودروهای خارجی برای اخذ پلاک وجود ندارد.

به گفته وی، روند شماره گذاری خودروهای وارداتی همانند سایر خودروها خواهد بود و تمامی مدارک لازم باید توسط واردکنندگان حقیقی و حقوقی اخذ شود.

وی تاکید کرد: تمامی قوانین مراکز شماره گذاری شناسایی و تنظیم شده است و مشتریان در سراسر کشور می توانند از طریق این مراکز پلاک دریافت کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *