واکنش پلیس به «گشت رجیستری تلفن همراه در مترو»

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در پی انتشار اخباری مبنی بر کنترل سوابق تلفن همراه در ایستگاه های مترو توسط پلیس، فرماندهی انتظامی کلانشهر تهران با رد این پرونده از آغاز طرح موثر برخورد با سارقان موبایل توسط پلیس مترو خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس کلانشهر در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر اجرای طرح گشت زنی ثبت تلفن همراه در ایستگاه های مترو اعلام کرد: با تحقیقات در حال انجام و درخواست مکرر شهروندان برای برخورد با سارقان تلفن همراه و افزایش جرایم. تعداد اموال گمشده در ایستگاه های مترو؛ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طرح برخورد با سارقان حرفه ای را در دستور کار قرار داده است که توسط پلیس مترو در حال اجراست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با رصد انجام شده در مدت کوتاهی از اجرای پروژه، میزان سرقت روزانه تلفن همراه در مترو به میزان قابل توجهی کاهش یافت و تعداد زیادی دستگیر و بازداشت شدند. سارقانی که حوزه جرم تخصصی آنها در ایستگاه های مترو است به همین میزان افزایش یافته اند.

بر اساس آنچه پلیس اعلام کرد، مجرمان از طریق یک عملیات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان دستگیر می شوند و با توجه به رضایت مندی شهروندان از اجرای این طرح، ادامه آن در خصوص اجرای طرح ثبت نام نیز در دستور کار قرار گرفته است بر اساس عدم اعتبار این خبر که یک رسانه است و عکس های دستگیرشدگان و اقلام مسروقه در این گزارش عملکرد پلیس را ثابت می کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *