ورزشگاه قدیمی فعلا جور لرآرنا را می‌کشد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

هرچند مسئولان خیبر امیدوار بودند با تکمیل پروژه بزرگ لو آرنا، از ابتدای لیگ بیست و چهارم میزبان رقبا در این ورزشگاه باشند، اما روند تکمیل و بهبود این پروژه طولانی خواهد بود و ادامه خواهد داشت. نرسیدن به شروع مسابقات

در این مورد سازمان لیگ نیز ایرادات زیادی از ورزشگاه تختی خرم آباد دریافت کرد. این ورزشگاه قدیمی خرم آباد که در گذشته میزبان مسابقات لیگ یک خیبر بود، اکنون با مخالفت های زیادی از سوی مسئولان برگزاری لیگ مواجه است و مسئولان لرستانی باید برای احیای آن اقدامات لازم را انجام دهند.

بر این اساس طی جلساتی که مسئولان استان لرستان با مالک باشگاه خیبر خرم آباد برگزار کردند، مقرر شد برای رفع مشکلات ورزشگاه تختی در کمترین زمان ممکن همکاری و تعامل صورت گیرد. مسئولان خیبر قصد دارند این مشکلات را برطرف کنند و فعلاً مسابقات خانگی خود را در خرم آباد برگزار کنند و به شهر دیگری منتقل نشوند.

خیبری امیدوار است پروژه لو آرنا از ابتدای نیم فصل تکمیل و تجهیز شود و پس از پایان نیم فصل لیگ بیست و چهارم به ورزشگاه جدید منتقل شود.

باید دید مسئولان ورزش لرستان تا آغاز لیگ بیست و چهارم موفق به رفع مشکلات ورزشگاه تختی خرم آباد و اخذ مجوز میزبانی از این ورزشگاه می شوند یا خیر.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *