وزارت راه و شهرسازی تفکیک می‌شود؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: یکی از اعضای کمیته عمران شورای اسلامی معتقد است با تفکیک وزارت راه و شهرسازی می توان بسیاری از مشکلات این حوزه را حل کرد.

حمیدرضا گودرزی با تاکید بر لزوم تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: حوزه راه و شهرسازی به قدری گسترده است که وزیر راه و شهرسازی به تنهایی نمی تواند این حوزه وسیع و طولانی را به خوبی مدیریت کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در حوزه راه و مسکن مشکلات جدی داریم و اگر بخواهیم مشکلات این حوزه را حل کنیم باید وزارت راه و شهرسازی را جدا کنیم.

عضو کمیسیون سازندگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر طبق قانون حمایت از خانواده و جمعیت جوانان باید به خانواده هایی که مسکن ندارند تسهیلات داده شود اما وزارت راه و شهرسازی نتوانست. وظایف خود در این قانون را آنطور که باید انجام دهد.

نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی تاکید کرد: ادغام وزارت راه و شهرسازی از ابتدا اقدام اشتباهی بود و درست است که سیاست کاهش حجم دولت نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. اجرا شد، اما با ادغام وزارت راه و شهرسازی در عمل شاهد کاهش حجم دولت نبودیم و این ادغام فقط باعث شد این حوزه آنقدر گسترده شود که رفع آن بسیار مشکل شده است. مشکلات با تداوم وضعیت فعلی.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *