وزیردفاع اسرائیل در واکنش به منع حضور شرکت‌های این رژیم در نمایشگاه صنایع نظامی فرانسه: پاریس سیاست خصمانه‌ای علیه ما در پیش گرفته است / رفتار‌های مکرون لکه ننگی برای مردم فرانسه و ارزش‌های جهان آزاد است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: وزیر دفاع رژیم صهیونیستی فرانسه را به اتخاذ سیاست خصمانه در قبال «یهودیان» در واکنش به تصمیم پاریس برای عدم صدور مجوز شرکت های این رژیم برای حضور در نمایشگاه صنایع نظامی دریایی متهم کرد.

به گزارش شبکه الجزیره، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تصمیم فرانسه مبنی بر عدم صدور مجوز برای حضور شرکت های این رژیم در نمایشگاه صنایع نظامی دریایی واکنش نشان داد.

وی مدعی شد: تصمیم پاریس برای تبعیض علیه صنایع نظامی اسرائیل در فرانسه برای دومین بار به دشمنان اسرائیل در دوران جنگ کمک می کند و اقدامات امانوئل مکرون (رئیس جمهور فرانسه) مایه ننگ مردم فرانسه و ارزش های آن است. از دنیای آزاد.

گالانت افزود: فرانسه سیاست خصمانه ای را علیه «یهودیان» در پیش گرفته و به اجرای آن ادامه می دهد، اما ما به دفاع از اسرائیل در برابر دشمنان خود، چه با فرانسه و چه بدون فرانسه، ادامه خواهیم داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وجود تداوم حملات موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی مدعی شد: ساکنان شمال را پس از تضعیف حزب الله و خارج کردن آن از مرزها به خانه هایشان باز می گردانیم.

وی گفت: ما هرگز مذاکره نمی کنیم (توافق آتش بس یا تبادل اسرا) مگر اینکه جنگ ادامه یابد.

روابط فرانسه و رژیم اسرائیل پس از سخنان امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، بدتر شد.

مکرون شب گذشته در نشست هفتگی دولت فرانسه با اشاره به قطعنامه مصوب مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نوامبر 1947 در خصوص طرح تقسیم فلسطین به دو کشور یهودی و فلسطینی گفت: نتانیاهو نباید فراموش کند که اسرائیل توسط اسرائیل ایجاد شده است. یک تصمیم سازمان ملل

وی ادامه داد: بنابراین اکنون زمان نادیده گرفتن قطعنامه های سازمان ملل نیست.

در 14 اکتبر، رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه با رادیو فرانس اینتر اعلام کرد که توقف ارسال سلاح به اسرائیل (رژیم) برای حمله به غزه اولین راه حل سیاسی برای پایان دادن به این درگیری ها است.

مکرون با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ اقدام مثبت و سازنده ای در خصوص حل این مناقشه انجام نشده است، از عدم توجه رژیم اسرائیل به مواضع فرانسه ابراز نارضایتی کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *