وزیر خارجه اسرائیل: ایران تهدیدی مشترک برای اسرائیل و ناتو است / باید تحریم‌های فلج‌کننده‌ای را علیه تهران اعمال کرد و سپاه پاسداران را سازمانی تروریستی نامید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست ناتو در چندین دیدار با سران بین المللی خواستار اعمال فشار بیشتر بر ایران شد.

اسرائیل کاتز وزیر خارجه اسرائیل در دیدار با رهبران بین المللی در آغاز نشست ناتو در واشنگتن خواستار اقداماتی علیه ایران در راستای رویکرد ضد ایرانی این رژیم شد.

تارنمای سندیکای جویش نیوز گزارش داد: کاتز در حاشیه نشست ناتو در واشنگتن با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کرد.

وی همچنین شامگاه سه شنبه (دیروز) با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا، آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان، ملانی جولی وزیر امور خارجه کانادا و یان لبوفسکی وزیر امور خارجه چک دیدار کرد.

بر اساس اعلام دفترش، کاتز در این دیدارها بر ضرورت آنچه «تهدید مشترک علیه ایران» خوانده است، تاکید کرده است.

وی پیش از سفر به واشنگتن گفته بود که در این دیدار بر ایران تمرکز خواهد کرد.

کاتز با تکرار ادعای اوکراین و متحدان غربی آن مبنی بر اینکه ایران پهپادهای نظامی برای استفاده در جنگ اوکراین به روسیه داده است، مدعی شد: دشمن ما دشمن شما نیز هست. موشک‌ها و پهپادهای ایرانی که ما را تهدید می‌کنند به روسیه فرستاده می‌شوند و شما را هم تهدید می‌کنند. تحریم‌های فلج‌کننده باید علیه ایران اعمال شود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار گیرد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی همچنین از جامعه جهانی خواست با اظهارات مداخله جویانه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ایران، فشار بر ایران را افزایش دهند.

کاتز همچنین قرار است در دو رویداد به میزبانی جو بایدن رئیس جمهور و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه شرکت کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *