وزیر دفاع: در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی خسارتی جزئی به ما وارد شد که بلافاصله آن را ترمیم کردیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رژیم صهیونیستی ظاهرا تمامی قوانین بین المللی که برای حقوق بشر و عدالت وضع شده را زیر پا گذاشته است.

امیر سرتیپ عزیز ناصر زاده وزیر دفاع و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح دوشنبه در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه عالی دفاع ملی حضور یافت. 16 مهرماه در جمع دانشجویان غیرایرانی و تعدادی از نظامیان خارجی تحت تکفل مقیم تهران و با اشاره به آیه «وعده هر چه به دست آوردند» گفت: قرآن ما را به آمادگی و تقوا سفارش کرده است. به هر حال، یکی از قدرت ها، قدرت علمی است و هر کشوری که دارای قدرت علمی باشد، بر دیگران برتر است.

وی افزود: گاهی از طریق استکبار جهانی از این قدرت علمی در جهت شر استفاده می شود اما اگر این قدرت علمی در دست مؤمنان و عدالت خواهان باشد در جهت برتری خیر و عدالت به کار می رود. با ظلم مبارزه کنید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به حضور آمریکا در دورافتاده ترین نقاط جهان از جمله دریای چین جنوبی، تحریک تایوان و تنگه ها و آبراه های بین المللی مانند تنگه باب المندب اشاره کرد. . همچنین در جنگ روسیه و اوکراین عنوان شد که این حضور و مداخلات در راستای یکجانبه گرایی آمریکا در جهان است، بنابراین کشورهایی که به دنبال تحقق عدالت هستند اعم از اسلامی و غیراسلامی باید به اشتراکات بین این دو کشور توجه کنند. و با بهره گیری از توان علمی آنها را تقویت می کند. از این رو در این کلاس ها به مطالعه، تحقیق و توافق بر روی مشترکات و عوامل همگرایی که بسیار زیاد است.

سردار سرتیپ ناصرزاده در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی ظاهرا تمامی قوانین بین المللی که برای حقوق بشر و عدالت تعیین شده را زیر پا گذاشته است، گفت: در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران خسارات جزئی متحمل شدیم. و بلافاصله با استفاده از دانش و توان علمی خود آن ها را تعمیر و تعویض کردیم، در حالی که اگر این قدرت ناشی از علم در دسترس دیگران بود، هرگز به ما اجازه نمی دادند.

پیش از سخنان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرتیپ دکتر اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی خطاب به وزیر دفاع و تعدادی از معاونین ستاد کل نیروهای مسلح و نظامیان خارجی سخنرانی کرد. وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به انحطاط آمریکا که از مدت ها قبل آغاز شده و در حال حاضر در حال شتاب است، گفت: در این جلسه حضور آمریکا در جنگ و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه عالی ملی نیز حضور داشتند. دانشگاه دفاع. جنگ روسیه و اوکراین و کمک و حمایت بی‌قید و شرط رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی و حمله به کشورهای دیگر از جمله لبنان و جمهوری اسلامی ایران، دلیل این عقب‌نشینی است که آمریکا در تلاش برای انجام آن است. . کاهش سرعت تحولات جهانی که با پایان یکجانبه گرایی آمریکا همراه است.

سردار احمدی مقدم همچنین با اشاره به اینکه ارتقای نگاه راهبردی دانشجویان در دانشگاه عالی دفاع ملی بیش از آموزه های نظری است، گفت: علاوه بر کمک گرفتن از اساتید علمی و پژوهشی، کارشناسان و مسئولان کشوری و لشکری ​​نیز در این زمینه تلاش می کنند. نیز به دنبال. برای تربیت دانش آموزان خواهد بود

در ابتدای این مراسم سردار سرتیپ مصطفی مرادیان رئیس هیئت بین الملل دانشگاه عالی دفاع ملی به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه پذیرش، امکانات آموزشی و مراقبت از دانشجویان پرداخت و از امکانات بین المللی دانشگاه عالی کشور خبر داد. دانشگاه دفاع و کادر آموزشی دانشگاه عالی دفاع ملی برای دانشجویان غیرایرانی برابر با استانداردهای جهانی و به طور کلی سال تحصیلی جدید: این دانشکده پذیرای حدود 300 دانشجوی غیرایرانی در مقطع دکتری تخصصی و دوره دفاع ملی از 12 کشور دوست، همسایه و مسلمان. کشورها

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *