وزیر دفاع: رژیم صهیونیستی ضربات جبران‌ناپذیری دریافت کرده است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: وزیر دفاع گفت: همانطور که رژیم صهیونیستی در سال 2006 از محور مقاومت شکست خورد، – نیز ضربات جبران ناپذیری را در بسیاری از مناطق متحمل شده است.

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه صنعتی مالک اشتر با حضور سردار سرتیپ دکتر عزیز ناصر زاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از اساتید، دانشجویان و مدیران در این دانشگاه برگزار شد.

امیر سرتیپ ناصر زاده در این مراسم با اشاره به مسائل منطقه گفت: همانطور که رژیم صهیونیستی در سال 2006 از محور مقاومت شکست خورد، – نیز ضربات جبران ناپذیری را در بسیاری از عرصه ها متحمل شده است.

وزیر دفاع با بیان اینکه – انتظارات زیادی از دانشگاه های کشور به ویژه دانشگاه فنی مالک اشتر وجود دارد، گفت: امید کشور به این است که دانشگاه ها با ارتباط با صنعت و استفاده از مطالب جدید در رفع گلوگاه های صنعتی موثر باشند. ” فناوری‌ها فقط با برنامه‌ریزی، تلاش و کار سخت می‌توان به این مهم دست یافت.

امیر ناصرزاده با بیان اینکه دانشگاه باید تولید علم کند، افزود: مقالات دانشجویان نه تنها باید با معیارهایی که در خارج از کشور وجود دارد ارزیابی و قضاوت شود، بلکه نتایج این مقالات باید در خدمت توسعه صنعتی بوده و به علم روز دنیا کمک کند. . کشور

در ادامه این مراسم وزیر دفاع به تشریح تفاوت های اساسی نظام اسلامی با نظام غربی پرداخت و افزود: ما در جبهه حق و در مکتب امام حسین (علیه السلام) هستیم و باید دشمن را با زور شکست دهید 10 برابر تلاش و انشاالله برای ظهور منجی عالم بشریت آماده شویم و در این راه شما دانش آموزان نقش بسیار پررنگ و مهمی داشته باشید.

شاهزاده در پایان این مراسم به ریاست ناصر زاده یادآور شد: در دانشگاه علاوه بر فعالیت های علمی، فعالیت های آموزشی و فرهنگی نیز باید از اولویت بالایی برخوردار باشد. زیرا دشمن در این میدان نیز به میهن حمله می کند و شما دانشجویان باید در خط مقدم این میدان با دشمن مقابله کنید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *