وزیر صمت: خودروسازان به زودی باید ماشین قسطی بفروشند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره وضعیت تولید و عرضه خودرو گفت: به زودی به جایی می رسیم که خودروسازان باید وام بدهند و خودروهای خود را به صورت اقساطی بفروشند تا مردم بتوانند خودرو بخرند.

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره وضعیت تولید و عرضه خودرو گفت: به زودی به جایی می‌رسیم که خودروسازان باید وام بدهند و خودروهای خود را به صورت اقساطی بفروشند تا مردم بتوانند خودرو بخرند.

وی افزود: البته خودروسازان هم اکنون در حال انجام این کار هستند اگر برنامه های آماده شده محقق شود، در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که خودروسازان مجبور به اعطای وام به مردم برای خرید خودرو خواهند شد.

علی العبادی تاکید کرد: بنابراین مردم برای خرید خودرو عجله نکنند و خودرو را به عنوان کالای سرمایه ای نخرند و در پارکینگ خود پارک کنند.

وی با اشاره به اینکه احساس نگرانی از کاهش ارزش پول گاهی منجر به بروز چنین اتفاقاتی می شود، گفت: بسیاری از پدیده های اقتصادی البته ناشی از احساس جامعه است و از آنجایی که احساس جامعه ناشی از عوامل مختلفی است. باید به آن احترام گذاشت اما مردم باید بدانند که وضعیت اقتصاد کشور رو به بهبود است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بر اساس انتظارات، تولید و عرضه خودرو به سطحی فراتر از تقاضای بازار خواهد رسید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *