وزیر کشور: استانداران با قوت و جدیت کار را ادامه دهند / یکی دو استاندار فعال اعلام کردند که آماده واگذاری مسئولیت هستند و تا آخرین لحظات هم خدمت می‌کنند؛ همین را هم بیان نکنید / رئیس جمهور هم دقیق و شفاف مطالبی را درخصوص جابجایی‌ها فرمودند؛ استانداران به شایعات توجهی نکنند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: وزیر کشور گفت: استانداران باید با تمام قوا و جدیت به کار خود ادامه دهند. یکی دو نفر از استانداران شاغل اعلام کردند که آماده واگذاری مسئولیت هستند و تا آخرین لحظه کار خواهند کرد. همینو نگو مسئولیت ها امانت هستند و همه ما کارگزاران نظام هستیم.

اسکندر مومنی وزیر کشور در دیدار با استانداران ضمن سخنانی درباره بازگشایی مدارس با تاکید بر هماهنگی لازم برای این امر گفت: تعداد زیادی از دانش آموزان ما برای اولین بار به مدرسه می روند و این یک نقطه عطف است. در تقویم سالانه کشور، و برای برخی، به زمان زندگی تبدیل شد.

وی افزود: خانواده ها دغدغه جدی دارند و تا دو هفته اول تا ساماندهی خدمات، همین خانواده ها فرزندان خود را به مدرسه می برند و با ترافیک مواجه هستیم. در طول تابستان نیز سفرها افزایش می یابد و افزایش ترافیک در نیمه دوم سال در مهر ماه نمایان می شود.

وزیر کشور گفت: مسائل اجتماعی و امنیت عمومی در این زمینه وجود دارد و باید در مدت باقی مانده شوراهای مربوطه تشکیل شود تا کار را پیگیری کنند. جهیزیه اول برای همه روز شیرینی است و کمک کنیم خانواده لازم را تامین کنیم.

مومنی بیان کرد: تقریباً 16 میلیون دانش آموز، یک میلیون معلم و 32 میلیون والدین یعنی تقریباً 50 میلیون یا شاید بیشتر از جامعه هدف داریم که همگی مربوط به آموزش و پرورش هستند. این یک توانایی مهم است که باید آن را درک کنیم. از این پس همکاران ما دپارتمان توافق و تفاهم را با آموزش و پرورش تعریف می کنند تا بتوانیم این کار را انجام دهیم و کار را بسنجیم.

وی افزود: استانداران باید پیشنهادات خود را برای همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش ارائه دهند و این منطقه یکی از مکان های بسیار کم هزینه است که بسیار پرطرفدار است چرا که از طریق یک وزارتخانه می توانیم با جمعیت 50 تا 60 میلیون نفری ارتباط برقرار کنیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: امسال زمان بازگشایی بسیار خوب، آرام و امنی خواهیم داشت. ما بیش از هر زمان دیگری به امنیت، صلح و وحدت ملی نیاز داریم. باید نسبت به سال گذشته تلاش بیشتری کنیم و جلو برویم.

مومانی گفت: استانداران باید با تمام قوا و جدیت به کار خود ادامه دهند. یکی دو نفر از استانداران شاغل اعلام کردند که آماده واگذاری مسئولیت هستند و تا آخرین لحظه کار خواهند کرد. همینو نگو مسئولیت ها امانت است و همه ما کارگزار جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی گفت: رئیس جمهور هم در مورد نقل و انتقالات حرف های دقیق و روشنی زد. محافظه کاران به شایعات توجه نمی کنند و ممکن است منجر به بی ثباتی شوند. ما باید به مسئولیت خود ادامه دهیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *