وزیر کشور: رأی اعتماد به کابینه پزشکیان پیام «وفاق ملی» را به جهان مخابره کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: وزیر کشور گفت: رای اعتماد به شورای نظام پزشکی پیام وحدت و همبستگی ملی را به جهانیان ارسال می کند.

اسکندر مومنی عصر چهارشنبه در دیدار با احمد واحدی وزیر سابق کشور و معاونان وی در وزارت کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، آن را اتفاقی تلخ توصیف کرد و خاطرنشان کرد: عده کمی فکر می کردند. که پس از فروکش این حادثه و تشکیل دولت جایگزین، کشور در کمترین زمان ممکن به پایان خواهد رسید.

وزیر کشور رای اعتماد روز چهارشنبه به کل دولت را یکی دیگر از نمایش های وحدت ملی عنوان کرد و گفت: رای اعتماد به دولت دکتر پزشکیان پیام وحدت و همبستگی ملی را به جهانیان مخابره می کند.

حسن اعتماد مسعود مازیکیان با تشکر از رئیس جمهوری اسلامی ایران برای انتخاب وی به عنوان وزیر کشور، بر عهده گرفتن این مسئولیت را برای وی افتخار بزرگی دانست.

مومنی همچنین با اشاره به برگزاری 5 انتخابات خبرگان رهبری، دو مرحله انتخابات شورای اسلامی و دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری در مدت 4 ماه توسط وزارت کشور گفت: برای این رویه بی نظیر در نوع خود در جهان توسط احمد واحدی. و باید گفت که دولت خداقوت در این برهه حساس بیشترین بار مسئولیت خود را بر دوش داشت.

وزیر کشور همچنین از تلاش های صورت گرفته در خصوص اربعین و سخاوت مسئولان در ستاد اربعین و دستگاه های مختلف وزارت کشور تقدیر کرد و گفت: امکانات و مقدمات سفر از جمله زیرساخت ها تاکنون به خوبی انجام شده است. اربعین فوق العاده و شاهد بودیم که انشالله تا آخر طبق برنامه پیش می رود.

احمد وحیدی با تبریک و خیر مقدم به مومنی با اشاره به شهادت جانسوز آیت الله رئیسی و یارانش گفت: در مدت کوتاهی رئیس جمهور انتخاب می شود، وزرا نیز اعتماد می کنند و حتی نخست وزیر. اولین جلسه دولت در این روز برگزار می شود و نشان دهنده قدرت و قدرت کشوری است که به راحتی از این مرحله عبور کرده است.

وی افزود: هرگاه در هر نقطه از دنیا چنین حوادث و چالش هایی رخ می دهد، مشکلات و بحران هایی به دنبال دارد، اما این قدرت نظام، ساختار داخلی آن و جایگاه والای مرجعیت دینی در جمهوری اسلامی است که کشور را بیرون می کشد. از هر مشکلی.” “.

واحدی با اشاره به اینکه اولین جلسه شورای دولت پس از موفقیت وی در جلب اعتماد مجلس نمایندگان در همان روز برگزار شد، بیان کرد: این امر حاکی از همدلی و همکاری دولت و مجلس و دستاورد است. شعار “وحدت ملی” برای رئیس جمهور محترم و اتفاقی ارزشمند.

وزیر کشور در دولت سیزدهم در خاتمه با آرزوی موفقیت برای دکتر اسکندر مومنی در سمت جدید، به معرفی معاونان و مدیران وزارت کشور پرداخت و گزارش مختصری از هر حوزه ارائه کرد.

در پایان این جلسه اعضای هیات مدیره وزارت کشور از دکتر واحدی تقدیر کردند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *