وضعیت آب‌وهوا، امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۳؛ رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در ۶ استان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان های اردبیل، استان های شمالی آذربایجان غربی و شرقی، گیلان، مازندران و ارتفاعات کرمان در ظهر و شب بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، و گرد و غبار در بعضی جاها دیده می شود

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی، روزهای پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی و روز شنبه در استان های شمالی آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و ارتفاعات تهران بارش پراکنده باران پیش بینی می شود. و در استان های البرز، پرس جنوبی، غرب هرمزگان و غرب مازندران بارش شدید باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

بارش باران روز یکشنبه در شمال غرب آذربایجان، آذربایجان شرقی و ارتفاعات اردبیل و البرز در استان های البرز تهران و مازندران ادامه دارد.

طی پنج روز آینده در برخی نقاط استان های شمال شرق و شرق کشور و بخش هایی از مرکز و در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود. .

خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان تا روز جمعه متلاطم خواهد بود.

آسمان امروز تهران کمی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد و در برخی ساعات با افزایش سرعت باد پیش بینی می شود. بیشینه دمای امروز پایتخت 35 درجه و کمینه آن 24 درجه بالای صفر است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *