وضعیت آب و هوا، امروز ۱۴ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات بنری

هورناز (hornaz.ir):

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک به ویژه در ساعات بعدازظهر در مناطق مختلف کشور و همچنین امواج متلاطم در جنوب خبر داد.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد طی دو روز آینده در اکثر نقاط کشور جوی آرام و تنها در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهد بود.

از شنبه تا دوشنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در تهران، البرز، مازندران و برخی نقاط گیلان و غرب مازندران رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود. در این مدت به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط در ارتفاعات کرمان و فارس، جنوب سیستان، بلوچستان و هرمزگان بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش بینی می شود.

پنجشنبه و جمعه در اکثر مناطق کشور افزایش نسبی دما خواهیم داشت و همچنین تا روز شنبه شاهد افزایش نسبی دما در غرب و جنوب غرب کشور خواهیم بود.

طی 5 روز آینده در برخی نقاط استان های شمال شرق، شرق و بخش هایی از مرکز و در فرمانداری های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

طی این پنج روز در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید تا بسیار شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان تا روز جمعه متلاطم خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *