وقتی آقایان با هم نمی‌توانند تفاهم کنند، چگونه می‌خواهند با مردم تفاهم کنند؟

تبلیغات بنری

هورناز (hornaz.ir):

انتخابات به دور دوم رسید و مشارکت چشمگیری نداشت. اما باز هم اصولگرایان پیروز نشدند و جامعه نشان داد که حتی در میان آرای رئیس جمهور مرزهای خود را با افراط گرایی مشخص کرده است. کسب 3 میلیون رای قالیباف و 9 میلیون رای جلیلی حاکی از آن است که جبهه اصولگرایی در مواجهه با جامعه با بحران بزرگی مواجه است که در دور دوم انتخابات بیشتر نمایان خواهد شد.

منصور هچت پور، فعال سیاسی اصولگرا درباره عدم پیروزی اصولگرایان در شرایط مشارکت محدود به Enchant گفت: وقتی اصولگرایان نمی توانند یکدیگر را درک کنند، چگونه می خواهند با مردم تفاهم کنند؟ در مجلس هم شکست خوردند. افراط گرایان نمی توانند در این نوع نگاه به جامعه و غروری که بر آنها حاکم شده است موفق شوند. تندروها نه ریاست مجلس و نه ریاست جمهوری را بر عهده نگرفتند. آنها در مجموع 35 نفر در انجمن آدم دارند. این تفکر به پایان رسیده است. باید شاهد ظهور حرکت های عقلانی، منطقی، اصولی و معتدل در داخل کشور باشیم. نمونه این هجوم استقلالی ها در شورا هستند.

وی درباره شرایط آتی جناح تندرو در انتخابات گفت: انتخابات کنونی نشان داده است که حتی با وجود شرایط کاهش شدید مشارکت و بازگشت اکثر جریان های اصولگرا از آنها، موفقیت بزرگی به دست نخواهد آورد. باید بین پوشش و نامزدهای اصلی تندروها بازبینی صورت گیرد. کسانی که سرپوش گذاشتند در این انتخابات خودکشی کردند و باید استعفا دهند و هر که از دولت رفت باید به داد دیگران برود. معلوم بود با این همه خودبزرگ بینی به جایی نمی رسند.

هاچت پور در خصوص توزیع آرای رئیسی در کارنامه کاندیداهای مختلف گفت: بخشی از آرای رئیسی به کارنامه آقای بزکیان منتقل شد. این قسمت از آرا شاهد بی کفایتی، بی صداقتی و وقاحت طیف جلیلی و قالیباف بود. مردم وقتی دیدند به چشمان کاندیدای مردم نگاه کردند و گفتند نمی گذارند رئیس جمهور شوی، مردم آرشان را به سبد پزشکان بردند. این گروه های دیگر رسوا شدند و مردم نیز از آنها مهاجرت کردند. امیدوارم این انتخابات پایانی بر افراط گرایی باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *