ویدیو / تصاویری از بازداشت «مدیر شبکه مالی موساد» در استانبول

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرگزاری ایسنا: بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع امنیتی، لیریدون رکسپه، مدیر شبکه مالی موساد در ترکیه بازداشت شده است.

مشخص شد که الراکسبی که مصمم به پرتاب هواپیماهای بدون سرنشین و انجام عملیات روانی علیه مقامات فلسطینی به دستور سرویس اطلاعاتی اسرائیل (موساد) بود، به کارمندان میدانی در ترکیه که در حال جمع آوری اطلاعات در میدان سوریه بودند، پول انتقال داد.

فعالیت های این فرد به ویژه حواله های مالی در حساب هایش توسط اطلاعات ترکیه رصد می شد و مشخص شد که وی از طریق اروپایی ها یک سری انتقال مالی به مردم ترکیه انجام داده است. او از زمان ورود به ترکیه در 25 اوت تحت نظر بود.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، در نتیجه هماهنگی و همکاری اطلاعات ترکیه و پلیس استانبول، رجبی در 30 اوت دستگیر شد و اعتراف کرد که پولی را منتقل کرده است.

اطلاعات ترکیه همچنین متوجه شد که شبکه مالی موساد این پول را از طریق تعدادی از کشورهای اروپای شرقی به ویژه کوزوو به تعدادی از افراد در ترکیه منتقل کرده است.

اطلاعات ترکیه همچنین با رصد این نقل و انتقالات مالی متوجه شد که این وجوه در قالب ارزهای دیجیتال از کشورهای غربی به سوریه ارسال شده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *