پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته کی پرداخت می‌شود؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سیدواسیما: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: 30 تا 40 درصد احکام صادره برای مستمری بگیران از سال 1400 تا 1402 که نسبت به نظام طبقه بندی معترض بودند و نیاز به اصلاح دارند، بقیه احکام به زودی اجرا می شود.

علی فرهادی بیان کرد: پرداخت حق التدریس معلمان به روز شد.

وی گفت: اضافه شهریه ترم اردیبهشت ماه با حقوق خرداد پرداخت شد.

به گفته وی، پیش از این حق التدریس معلمان با تاخیر هفت تا هشت ماهه پرداخت می شد.

سخنگوی رسمی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق التدریس برای کارگران و بازنشستگان است و با فیش حقوقی پرداخت می شود.

فرهادی افزود: تا پایان اسفند ماه آینده قدرت خرید تسویه شده و حقوق فروردین ماه نیز به زودی پرداخت خواهد شد. وی گفت: حق الزحمه دی ماه 1402 هجری قمری نیز پرداخت شد.

سخنگوی رسمی وزارت آموزش و پرورش گفت: انعام پایان خدمت بازنشستگان بازنشسته الفرودین تا مرداد 1402 تاکنون پرداخت نشده است و در تیر یا مرداد ماه سال جاری نسبت به پرداخت آن اقدام می کنند. ، پس از آن انعام پایان خدمت سایر بازنشستگانی که در سال 1402 هجری شمسی بازنشسته شده اند پرداخت می شود.

فرهادی گفت: 30 تا 40 درصد احکام مستمری بگیران از سال 1400 تا 1402 که به نظام طبقه بندی معترض بودند و نیاز به اصلاح دارند، بقیه احکام به زودی تکمیل می شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره عدم پرداخت دو میلیون تومان به کارکنان بهداشتی در احکام خود گفت: حقوق کارکنان بهداشتی بر اساس قانون واریز شد و از آنجایی که حقوق این قشر زحمتکش کفایت نمی کند. با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه مبلغی تحت عنوان کمک حقوقی یا معیشت برای آنها در نظر گرفته شود که سال گذشته یک میلیون تومان بوده و در بودجه 1403 باید این مبلغ باشد. دو میلیون تومان در نظر گرفته شده است که پرداخت خواهد شد.

فرهادی افزود: معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد این کمک معیشتی به مبلغ دو میلیون تومان پرداخت می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *