پایانی برای قتل یک خانواده در بیرم لارستان / دادگستری فارس: فردی به همراه همسرش به انگیزه سرقت، مادری ۴۱ ساله و چهار فرزند ۱۳، ۷، ۶ و ۱۴ ساله‌اش را به منزل دعوت و پس از بستن شان، ۴ نفر از آنان را با سلاح سرد به قتل می‌رسانند / در تحقیقات مشخص شد که همسر قاتل، پسر ۱۳ ساله مقتول را به داخل خودرو انتقال و از محل خارج شده / با تلاش ماموران خودرو شناسایی و پسر خانواده آزاد شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: رئیس کل دادگستری استان فارس به مسئولان قضایی لارستان و پرم دستور داد تا به صورت جداگانه و بدون نقش به پرونده قتل یکی از اعضای خانواده در پرم رسیدگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی امشب 26 مهرماه با اشاره به کشته شدن یک خانواده در شهرستان بایرام لارستان گفت: ساعت 23:45 دیشب پس از اطلاع مرکز فوریت های پلیسی شماره یک. 110 در خصوص قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در یکی از مناطق شهرستان لارستان با دستور قضایی بلافاصله رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد فردی به همراه همسرش مادر 41 ساله را به همراه چهار فرزند 13، 7، 6 و 14 ساله اش که در محله محل زندگی وی ساکن هستند دعوت کرده است. ، به منزل آنها رفت و پس از بستن دست و پای آنها، 4 نفر از آنها را با سلاح سرد کشت.

رئیس کل دادگستری فارس گفت: در اولین لحظات قاتل 32 ساله در منزلش دستگیر شد و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد همسر قاتل پسر 13 ساله مقتول را به داخل خانه برده است. ماشین و محل را ترک کرد.

موسوی تائید کرد: با تلاش ماموران کلانتری توانستند خودرو را شناسایی و توقیف کنند و ضمن دستگیری راننده، فرد خانواده را آزاد کردند. متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

عنوان شد: در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه کلت کمری، یک قبضه وینچستر به همراه مهمات آن و دو قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن صدور دستور ویژه به مراجع قضایی لارستان و بایرام برای رسیدگی سریع به پرونده و افشای زوایای این جنایت گفت: متهم در اسرع وقت به دادگاه کیفری استان معرفی می شود. . با صدور کیفرخواست امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از روابط عمومی قوه قضائیه فارس، موسوی با تاکید بر اینکه گمانه زنی و دامن زدن به شایعات در طول سیر قانونی پرونده مشکلاتی را به همراه خواهد داشت، از مردم خواست اخبار قضایی را صرفاً از مراجع رسمی پیگیری کنند. از شایعات و نظرات غیر رسمی و غیر قابل اعتماد خودداری کنید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *