پایان تلخ یامگا و استقلال / فسخ توافقی با چشم‌ کم‌سو

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: لژیون فرانسوی تیم فوتبال استقلال برای شرکت در تمرینات این تیم فردا وارد تهران می شود. البته به نظر نمی رسد او به دلیل عمل جراحی گسترده ای که روی چشمش انجام داد، اجازه حضور در لیگ بیست و چهارم را پیدا کند!

کوین یاماگا که توانایی بازی در چند پست را دارد در نیمه اول بازی رفت بیست و دوم استقلال به میدان رفت و یکی از موثرترین بازیکنان این تیم بود.

یاماگا در یکی از تمرینات فصل گذشته استقلال پس از برخورد با امید حمیدی فر دیگر بازیکن این تیم در منطقه العین دچار مصدومیت شدید شد. او تاکنون چندین عمل جراحی داشته است که به همین دلیل مشکوک به از دست دادن بینایی خود شده است.

اگرچه این بازیکن از آن زمان به طور کامل از مصدومیت وحشتناک چشم بهبود یافته و تمرینات بدنی خود را از سر گرفته است، اما خبرهای خوبی از آینده فوتبالی او وجود ندارد.

این بازیکن فرانسوی برای ادامه فوتبال در سطح اول با مشکلاتی مواجه است و بسیاری از پزشکیان متخصص اعلام کرده اند که با توجه به شرایط او در ماه های اخیر هنوز نمی تواند به عنوان بازیکن در بالاترین سطح بازی کند.

قرارداد او با استقلال هنوز به پایان نرسیده است و او در پایان فصل گذشته راهی کشورش می شود و فردا به ایران بازمی گردد و با حضور در اردوی ناصر هگازی تمرینات خود را با استقلال آغاز می کند.

طبیعتا به نظر می رسد این بازیکن موثر با توجه به شرایط بدنی و اعمال جراحی سنگینی که در ماه های اخیر انجام داده است، جواز حضور در لیگ بیست و چهارم را کسب نخواهد کرد.

آنچه در مورد یاماگا بیش از هر گزینه دیگری محتمل به نظر می رسد این است که قرارداد او با باشگاه احتمالاً با توافق دوجانبه فسخ خواهد شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *