پایان پشتیبانی سامسونگ از این سه گوشی محبوب میان‌رده

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سامسونگ اعلام کرد که به پشتیبانی از سه گوشی محبوب خود پایان داده است. طبق اعلام این برند کره ای، سه گوشی گلکسی A51، 5G، گلکسی A41 و گلکسی M01 از چرخه پشتیبانی سامسونگ خارج شده اند و دیگر آپدیت های جدیدی دریافت نخواهند کرد.

هر ساله تعدادی از گوشی های محبوب و قدیمی سامسونگ از چرخه پشتیبانی و به روز رسانی حذف می شوند تا کاربران آن گوشی ها به فکر ارتقای دستگاه خود باشند. حال به نظر می رسد گزارش جدیدی که توسط gizchina منتشر شده است، گوشی های جدیدی را به این لیست اضافه کرده است.

در واقع، پشتیبانی نرم افزاری برای سه دستگاه نسبتا قدیمی سامسونگ به پایان رسیده است. بنابراین، اگر یکی از این گوشی ها را در جیب خود دارید، باید به فکر ارتقای دستگاه خود باشید، زیرا دیگر قادر به دریافت آپدیت های اندروید و بسته های امنیتی سامسونگ نخواهید بود.

از این پس کاربران گلکسی A51، 5G، گلکسی A41 و گلکسی M01 دیگر نمی‌توانند به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنند و پشتیبانی نرم‌افزاری و امنیتی سامسونگ از سه گوشی فوق‌الذکر در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد. بنابراین سه گوشی فوق از این پس در معرض خطرات و آسیب های نرم افزاری متعددی قرار خواهند گرفت و کاربران آنها چاره ای جز تعویض گوشی خود نخواهند داشت. خارج از چرخه به‌روزرسانی نرم‌افزاری و امنیتی به این معنی است که گوشی‌های مورد نظر از این پس، اگرچه ممکن است به مرور زمان با مشکلاتی مانند اشکالات نرم‌افزاری یا از دست دادن عملکرد مواجه شوند، در مقابل تهدیدات امنیتی جدید نیز تقریباً بی‌دفاع خواهند بود.

از سوی دیگر، سه دستگاه مذکور نیز ویژگی های جدید اندروید و One UI را دریافت نخواهند کرد و به تدریج تجربه آن ها با اندروید محدودتر خواهد شد. بنابراین، اگر نگران امنیت اطلاعات گوشی خود هستید یا می‌خواهید جدیدترین ویژگی‌های اندروید را تجربه کنید، حتماً باید به ارتقای گوشی سامسونگ خود فکر کنید. در همین حال، اگر قصد دارید به استفاده از تلفن قدیمی خود ادامه دهید، راه حل های زیر می تواند تا حد زیادی به بهبود امنیت شما کمک کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *