پایتخت پنج درجه گرم‌تر می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: اطلاعات در اختیار اداره کل هواشناسی استان تهران حاکی از آن است که از 16 تا 20 آبان با میانگین دمای 17 تا 22 درجه سانتیگراد، پایتخت با روند افزایشی پنج درجه گرمتر می شود. از دمای هوا. همچنین در ارتفاعات تهران بارش برف و کولاک پیش بینی می شود.

پیش بینی های اداره کل هواشناسی استانداری حاکی از آن است که – دوشنبه در ارتفاعات این فرمانداری در مقاطعی با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات شاهد افزایش ابر، مه خفیف و بارش پراکنده خواهیم بود. ، گاهی برف پراکنده می شود. وزش باد شدید موقت و طوفان برف پیش بینی می شود.

بر اساس تحلیل الگوهای سینوپتیک و بررسی نقشه های هواشناسی اداره کل هواشناسی این استان، پیش بینی می شود آسمان استان تهران در ساعاتی صاف تا قسمتی ابری همراه با ابر، وزش باد و افزایش مه محلی در ساعت 24 پیش بینی شود. یک سطح بالا ترافیک شهری در پنج روز آینده

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در روزهای سه شنبه و پنجشنبه هفته جاری افزایش نسبی غلظت آلاینده های جوی در مناطق پر تردد این شهر پیش بینی می شود. برخی پیش بینی ها نیز حاکی از آلودگی هوای تهران در این بازه زمانی است که مردم را بر آن داشته تا در صورت لزوم در هوای آلوده تردد کنند.

بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان تهران، بیشینه دمای شهر تهران در بازه زمانی دوشنبه 16 آبان لغایت جمعه 20 آبان بین 17 تا 22 درجه سانتیگراد است که به این معنی است که هوا در تهران در این مدت پنج درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

حداقل دمای این شهر در این مدت 8 درجه سانتیگراد است و در نهایت روز جمعه هوا گرمتر می شود و به 11 درجه سانتیگراد می رسد.

هوای تهران با تشدید وزش باد به تدریج صاف تا نیمه ابری و در مقاطعی وزش باد شدید خواهد بود و تا روز یکشنبه پایتخت نشینان شاهد تغییراتی از جمله افزایش غبار خفیف خواهند بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی طی 24 ساعت گذشته در این استان به گونه ای بود که گرم ترین نقطه با حداکثر 21 درجه سانتی گراد همچنان برای ایستگاه های ورامین و توشال محفوظ است. سردترین نقطه این استان یک درجه سانتیگراد است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *