پزشکیان: اگر مردم در صحنه باشند افرادی که تصور می کنند عقل کل هستند، به اشتباه خود پی می برند/ غیر شفاف بودن موجب ثروتمند شدن آقازاده ها می شود؛ آنها سرمایه های این مملکت را بر باد می دهند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: ایران را افراد شایسته و اقوام مختلف باید بسازند نه یک گروه یا جناح خاص، نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه همه اقوام در ایران جایگاه خاص خود را دارند، گفت: ایران را باید افراد شایسته و اقوام مختلف بسازند.

مسعود مازیکیان امروز شنبه (دوم تیرماه) در جمع خبرنگاران در فرودگاه سنندج گفت: در صورت پیروزی قطعا وضعیت کردستان و مناطق محروم را اصلاح خواهیم کرد.

وی افزود: کردها و سایر اقوام ایرانی باید بر اساس شایستگی جایگاه خود را در کشور داشته باشند چرا که ایران را طبقات مختلف مردم، اقوام و افراد شایسته می توانند بسازند نه یک گروه و جناح خاص.

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اگر این وضعیت از بین برود، می توانیم به جای اینکه جوانان ما آرزوی این آب و خاک را داشته باشند، اجماع ملی ایجاد کنیم و به جایگاهی برسیم که ایران و عزت ایران توان رقابت در منطقه را داشته باشد. . بگذار دیگران آرزوی زندگی در ایران را داشته باشند.

وی در سفر تبلیغاتی خود به اقلیم کردستان پس از ورود از طریق فرودگاه سنندج به بهشت ​​محمدی سنندج رفت.

وی در بهشت ​​محمدی سنندج علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بر مزار مهندس بهشت ​​محمدی ادیب نماینده سابق و محبوب مردم کردستان در شورای اسلامی حضور یافت.

غریب سجادی رئیس ستاد مسعود پشکیان در اقلیم کردستان امروز در ادامه برنامه های تبلیغاتی مسعود پشکیان در سنندج در پارک سپیدار این شهر اظهار داشت: حضور پرشور و مسئولانه مردم کردستان پیام روشنی برای قشر کم عرض است. اقلیت فکری

وی خطاب به پزشکان گفت: شما در کردستان صاحب خانه هستید و مهاباد سالهاست وطن شما بوده و هست و ما شما را یک بچه کرد می دانیم.

رئیس ستاد انتخابات پزشکی اقلیم کردستان گفت: بدون شک آنچه امروز ما را بر آن داشت تا بدون توجه به اختلافات جناحی و تفکر سیاسی در اینجا دیدار کنیم، نگرانی از آینده است.

وی خطاب به پزشکان گفت: امیدواریم تمام تلاش و کوشش خود را برای درمان درد و رنج سرزمینمان به کار گیرید. راه سختی در پیش دارید چرا که علاوه بر انسجام فکری و کمک نخبگان سیاسی باید از تمام توان خود برای توسعه کشور استفاده کنید. مطمئن باشید همه دلسوزان و عدالت خواهان در کنار شما خواهند بود.

سجادی ادامه داد: برای یادآوری باید گفت که خواسته چندین ساله ما این است که دولتمردان با دید منصفانه به مسائل و مشکلات اقوام نگاه کنند.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته ثابت کرده اید که قهرمان مستضعفین هستید، خاطرنشان کرد: جوانان کردستانی که به دلیل تنگناهای اقتصادی و شرایط نامناسب در کوه های صعب العبور کردستان خود را تسلیم کولبری کردند، بسیارند. مزایایی دارد و باید دریابید که ایده اساسی برای توسعه کردستان دارید. پزشکی معجزه گر نیست، اما ما معتقدیم که برای مردم وجود دارد و امید را به جامعه باز می گرداند.

در ادامه پزشکان حاضر در بین مردم سنندج به ضرورت حضور در انتخابات برای اصلاح ساختار موجود و احیای مشکلات اقتصادی اشاره کردند و گفتند: اقتدار ملت متعلق به مردم آن جامعه است. . قدرت محصول اقتصاد، نیروی انتظامی و امنیت آن کشور است، اما قدرت جامعه حضور و حمایت مردم در عرصه های سیاسی است.

وی تعجب کرد که چرا جامعه از ما فرار می کند و افزود: بی عدالتی و تبعیض دلیل اصلی نارضایتی است و اگر کاری انجام دهیم افراد شایسته از نژادهای مختلف می توانند جایگاه خود را در جامعه پیدا کنند. نارضایتی و بی عدالتی کاهش می یابد و باید عدالت در عرصه توسعه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در جامعه اجرا شود وگرنه اقتدار کشور دچار مشکل می شود.

همه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان باید با جامعه صادق باشند

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صداقت را دومین دلیل نارضایتی در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: دولت و دولتمردان باید همانگونه که خداوند در قرآن کریم دستور داده با مردم صادق و صمیمانه باشند. میثاق دوگانه پیامبران ایشان که بر اساس آن مردم باید صادق باشند و بر اساس این پیمان معتقدیم همه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان باید با جامعه صادق باشند.

وی تصریح کرد: باید در صحنه حاضر شویم و قاطعانه بگوییم که ما کردها، ترکها، بلوچها و همه مردم ایران حق حضور و تصمیم گیری در انتخابات و دولت را داریم.

مردم همیشه نماد اقتدار کشور هستند

دکتر گفت: اگر مردم در صحنه تصادف باشند افرادی که فکر می کنند سالم هستند به اشتباه خود پی خواهند برد زیرا مردم همیشه نماد اقتدار کشور هستند.

وی فساد، رانت خواری و تبعیض را دلیل برهم زدن اقتدار و ناموس ملت دانست و گفت: در مقابل این عوامل قاطعانه خواهیم ایستاد و از شفافیت فرار نخواهیم کرد.

وی گفت: حقیقت خانه زیبایی است و عدم شفافیت باعث ثروتمند شدن آقازاده ها و هدر دادن پول این کشور می شود. ما برای مردم کشورمان زندگی آرام و عدالت می خواهیم و از بی عدالتی و قلدری دوری کنیم.

به گفته پزشکان، ما می توانیم در کردستان مرزهایی ایجاد کنیم که در آن تجارت و تجارت انجام شود.

پزشکان زن را با مردان برابر دانستند و گفتند: کاری می کنیم که زنان ما مانند مردان در جایگاه های علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جایگاه خود را پیدا کنند. طبق آیه قرآن بین زن و مرد بین ایمان و عمل نیک فرقی نیست و از نظر ثواب برابرند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *