پزشکیان در اولین جلسه هیئت دولت: باید کابینه‌ای تشکیل دهیم که جلوه وفاق ملی باشد / اینکه گاهاً گفته می‌شود برخی مسئولان دولت با یکدیگر اختلاف دارند، برای من نامفهوم است، زیرا ما چشم‌انداز روشن و سیاست‌های تعریف شده‌ای داریم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئیس جمهور وحدت و همفکری ملی را رمز موفقیت و برون رفت از مشکلات کشور دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده، تشکیل دولتی مظهر وحدت ملی بدون توجه به گروه های جناحی ضروری است.

به گزارش «منتخب» مسعود مازیکیان، شامگاه یکشنبه 16 مرداد 1403 هجری شمسی در اولین جلسه شورای دولت پس از مراسم تحلیف ریاست جمهوری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تشکر از زحمات و خدمات این عزیزان. 13 نفر از اعضای هیأت وزیران در سه سال گذشته، وحدت و وحدت ملی و تبیین رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات افزودند: نمی فهمم گاهی که گفته می شود برخی از دولتمردان با هم اختلاف دارند همدیگر، زیرا ما چشم‌انداز روشن و سیاست‌های مشخصی داریم که باید به سمت آن حرکت کنیم، اگر برنامه‌ای علمی و روشمند و مطابق با مدل‌های موفق و اثبات‌شده جهانی بنویسیم و بر سر اجرای آن اتفاق نظر وجود داشته باشد، وجود ندارد. نقطه در بحث .

وی با بیان اینکه تقوا به معنای تلاش برای حرکت بدون خطا و تصمیم گیری صحیح و اجرای آن در راه رضای خدا است، تصریح کرد: ریشه همه اختلافات و بحث ها هوای نفس است و اگر تقوا داشته باشیم و این را اجرا کنیم. مفهوم و در اداره، اختلافات از بین می رود و نبردها ناپدید می شوند.

وی با بیان اینکه برنامه جدیدی نخواهیم داشت و اگر برنامه های موجود مشکل داشته باشد و با سیاست های تعیین شده مطابقت نداشته باشد آن را اصلاح می کنیم، گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده باید دولت مستقلی تشکیل شود. دولت. گروه های جناحی مظهر وحدت ملی باشند و ما را به این هدف برسانند که اگر اینگونه عمل کنیم بتوانیم مطابق خواسته ها و انتظارات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: طبق سند چشم انداز قرار بود در منطقه اول باشیم و فقر و تبعیض را رفع کنیم که متاسفانه نتوانستیم به این اهداف برسیم و باید دید مشکلات کجاست. من معتقدم در صورت همکاری، اتحاد و همبستگی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

در این دیدار و پیش از سخنان رئیس جمهور، محمد مخبر، رئیس سابق ریاست جمهوری ضمن تبریک مجدد انتخاب و انتصاب پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور ملت ایران، گفت: شهید رئیسی در دوران مسئولیت خود دارای دو ویژگی بارز تاکید بر حل مشکلات و مشکلات کشور و ارتباط با مردم و الحمدلله این دو خصلت در دکتر مازیکیان نیز هست سرمایه بسیار ارزشمندی است و همه خود را موظف می دانیم که او را در این مسئولیت خطرناک و سنگین حمایت و یاری کنیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *