پزشکیان: دولت در انتخاب استانداران از مشورت نمایندگان مجلس بهره می‌بَرد / ملاک و معیار ما در تعیین استانداران، توانمندی، شایستگی و تخصص است نه داشتن روابط یا وابستگی‌های جناحی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در انتخاب استانداران از مشاوره نمایندگان مجلس بهره مند خواهد شد، افزود: ملاک ما برای انتصاب استانداران صلاحیت، شایستگی و تجربه است نه روابط جناحی یا وابستگی.

مسعود پزشکیان رئیس مجلس نمایندگان در دیدار با نمایندگان پارلمان کردستان بر ضرورت حضور اقلیم کردستان در روند برنامه ریزی توسعه کشور، توجه به توانمندی های بالقوه منطقه و اجرای سند توسعه به صورت کارشناسی و بی طرفانه تاکید کرد. روش وی با بهره گیری از توان علمی اساتید دانشگاه، نخبگان خود را در زمره مؤلفه های مؤثر در توسعه استانداری قرار داد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه گردشگری، صنایع، معادن و کشاورزی از توانمندی های بالقوه استانداری است، گفت: فعال سازی این توانمندی ها با روش های علمی می تواند بسیاری از مشکلات استانداری را حل کند.

دکتر همچنین به مزیت های جغرافیایی و مرزی که اقلیم کردستان از آن برخوردار است به عنوان یکی از قابلیت های بزرگ برای دور زدن تحریم ها اشاره کرد و گفت: دولت چهاردهم اعطای اختیارات ویژه به استانداران استان های مرزی را در دستور کار دارد تا کشور از مزایای آن بهره مند شود. بیشتر از وسعت مرزها.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه دولت در انتخاب استانداران از مشاوره نمایندگان بهره می برد، افزود: ملاک ما در انتصاب استانداران شایستگی، کارآمدی و تجربه است نه روابط جناحی و وابستگی.

نمایندگان مجلس کردستان پیش از سخنان رئیس جمهور در خصوص مهمترین مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود از جمله تقویت راه های مواصلاتی، جلوگیری از خام فروشی معادن استانداری، تامین انرژی پایدار، تنظیم مرزها و ساماندهی کشاورزی صحبت کردند. زمین ها و اشتغال زایی.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *