پزشکیان: مهمترین دغدغه و مسئله‌ دولت این است که چگونه با اقدام و عمل خود از فاصله میان مردم و حاکمیت بکاهد / عامل اصلی موفقیت آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد، اختلافات داخلی بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئیس جمهور مهمترین دغدغه – دولت چهاردهم را کاهش فاصله جامعه با دولت با جلب رضایت مردم دانست و بر تلاش دولت برای ارتقای خدمات درمانی و تسریع و تسهیل در پرداخت حقوق و مطالبات مستمری بگیران تاکید کرد. . .

دکتر مسعود مازیکیان عصر یکشنبه در جلسه هیات دولت به تشریح موضوع رابطه دولت و حاکمیت در نظام اسلامی و دیدگاه دولت چهاردهم در این خصوص با توجه به نقش دولت پرداخت. وی بیان کرد: مردم پشتیبان اصلی دولت ها در تمام ادوار تاریخی هستند و گفت: – مهم ترین دغدغه و مشکل دولت چهاردهم این است که چگونه با اقدامات خود فاصله مردم و دولت را کاهش داده و زمینه های بیشتری را فراهم کند. رضایت برای مردم

رئیس جمهور در این زمینه به سالگرد فاجعه کودتای 28 مرداد آمریکا اشاره کرد و گفت: رویکرد آمریکا در قبال کشورهای جهان همواره مبتنی بر اصل مداخله بوده است و یکی از دلایل آن را اختلافات و اختلافات داخلی عنوان کرد. برای جدایی آمریکا وی افزود: اگر در آن مقطع زمانی بین روحانیون، فرهیختگان و مردم اتحاد و انسجام وجود داشت قطعا این توطئه آمریکا علیه مردم ایران شکست می خورد.

دکتر مازیکیان به عمق ایمان و اعتماد امام خمینی (ره) به حمایت مردم از نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با این اطمینان به حمایت و کمک مردم از نظام و انقلاب اسلامی انقلاب، امام (رضوان الله علیه) توانست با همه تهدیدها مقابله کند و در مقابل توطئه های آمریکا ایستادگی کند و آنها را شکست دهد.

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که با کمک مجلس نمایندگان در تسریع در تشکیل دولت و با مشارکت مردم، روند خدمت به دولت و تلاش برای حل مشکلات کشور و دستیابی به چشم انداز ادامه یابد. بدون وقفه

دکتر البدیشیان در بخشی دیگر از سخنان خود در جلسه – این هیئت از وزیر کشور خواست تا شرایطی را برای زائران اربعین حسینی فراهم کند تا برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مشکلی پیش نیاید. . (مثل).

رئیس جمهور همچنین بر کاهش آمار قربانیان تصادفات جاده ای تاکید کرد و بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در این زمینه از جمله رفع نقاط حادثه خیز جاده ای، ارتقای سطح آموزش رانندگی و تشویق رانندگان منضبط تاکید کرد.

دکتر مزیکیان به تلاش دولت چهاردهم برای حل مشکلات بازنشستگان اشاره کرد و گفت: تقویت خدمات درمانی و تسریع و تسهیل در پرداخت حقوق بازنشستگان و مطالبات آنان در دستور کار دولت چهاردهم قرار خواهد گرفت.

وی در دیدار – با هیات دولت وزیر ورزش و جوانان در گزارشی از روند آماده سازی کاروان ورزشکاران ایرانی برای اعزام به بازی های پارالمپیک گفت: جمهوری اسلامی ایران با حضور در این بازی ها حضور خواهد داشت. 65 ورزشکار در 10 رشته ورزشی آقایان و 5 ورزش بانوان شرکت می کنند.

مهندس کیومرث هاشمی انتظار کسب 15 مدال و حضور در جمع 15 کشور برتر جهان را داشت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *