پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئیس جمهور پس از ایراد سخنرانی در هفتاد و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و دیدار با 15 سران و مقامات کشورها و سازمان های بین المللی، دقایقی پیش نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.

مسعود المدیشیان که اولین صبح یکشنبه از مهر به نیویورک برای حضور و سخنرانی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد رفته بود، پس از سخنرانی در این نشست و همچنین سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نشست سران عصر آینده و دیدار با سران و مقامات 15 کشور و سازمان بین المللی از نیویورک عازم جمهوری اسلامی ایران شد.

رئیس جمهور در این سفر با روسای جمهور سوئیس، فنلاند، ترکیه، تاجیکستان، صربستان، فرانسه، بلغارستان، رئیس شورای دولت سودان، نخست وزیران پاکستان، نروژ و لبنان، ولیعهد کویت، دیدار و گفتگو کرد. و نخست وزیران پاکستان، نروژ و لبنان. وزیر امور خارجه چین، دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای اروپا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

علاوه بر این، پزشکیان همچنین با مدیران ارشد رسانه های آمریکایی، اعضای شیوخ (ریش سفیدهای با نفوذ)، گروهی از رهبران مذهبی، گروهی از علمای دینی، روشنفکران برجسته آمریکایی و نخبگان سیاسی ایرانی مقیم ایالات متحده دیدار کردند. نخبگان علمی ایرانی مقیم آمریکا و دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *