پلوسی: سخنرانی نتانیاهو، بدترین سخنرانی یک مقام خارجی در کنگره بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای در واکنش به سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره این کشور تایید کرد: این سخنرانی بدترین سخنرانی یک مقام خارجی بود. که افتخار حضور در این کنفرانس را داشتند.

پلوسی گفت که خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه اکنون خواستار آتش‌بس و بازگشت فرزندان خود هستند، بنابراین امیدواریم نتانیاهو وقت خود را صرف این موضوع کند.

دافنه لیال روزنامه نگار اسرائیلی پیشتر در اظهارات خود در واکنش به این سخنرانی تایید کرده بود که نیمی از نمایندگان دموکرات کنگره سخنرانی نتانیاهو را تحریم کردند.

به گزارش الجزیره، بیش از 80 نماینده دموکرات سخنرانی نتانیاهو را تحریم کردند، اما رشیده طلیب، نماینده دموکرات از میشیگان در کنگره شرکت کرد و بنری را برافراشت که روی آن نوشته شده بود “مجرم نسل کشی” در یک طرف و “جنایتکار نسل کشی” در طرف دیگر. و به حضور نتانیاهو اعتراض کردند.

همزمان با سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا، هزاران نفر در اطراف کنگره تجمع کردند و خواستار پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

بر اساس این گزارش، پلیس آمریکا تظاهرکنندگان را که به محل کنفرانس رسیده بودند متفرق کرد.

سفر نتانیاهو به آمریکا اعتراض گروه‌های مختلف در سرزمین‌های اشغالی را برانگیخت و مقامات سابق رژیم اشغالگر و خانواده‌های اسرای صهیونیست نسبت به این سفر اعتراض کردند.

اخیرا خانواده اسرای صهیونیستی با اشاره به عدم آزادی اسرا پس از گذشت ده ماه از جنگ غزه، سفر نخست وزیر رژیم اشغالگر به آمریکا را “گناه کبیره” اعلام کردند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *