پلیس: با تخلف پوشش پلاک ۷۰۰۰ موتورسیکلت در تهران برخورد شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: از شنبه گذشته با ۷ هزار موتورسیکلت متخلف پلاک در سطح شهر تهران برخورد شد.

سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در برنامه شهر امان در خصوص تخلفات پوشش پلاک گفت: طبق مقررات راهنمایی و رانندگی هر خودرویی که در سطح جاده تردد می کند باید دارای پلاکی باشد که روی آن نوشته شده باشد: از جمله تخلفاتی که پلیس همیشه با آن برخورد می کند، موضوع پوشش و دستکاری پلاک ها است و مقرر شد این موضوع با برنامه ریزی و در زمان مشخص متناسب با شرایط در تقویم عملیاتی امسال قرار گیرد. سرهنگ مومنی افزود: در سه ماهه نخست امسال با 105 هزار تخلف پلاک موتورسیکلت در تهران برخورد شد. با هر روز 1750 موتورسیکلت (دوبرابر روزهای دیگر) تحت درمان ویژه قرار گرفتند.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: هفته گذشته در خصوص رسیدگی به تخلفات پلاک خودرو از جمله دستکاری و کتمان و هرگونه موضوع مربوط به پلاک بحث و تبادل نظر داشتیم: در کنار رسیدگی به سایر تخلفات، محور تهران بزرگ با تخلف شناسایی شده توسط تیم های کاری حاضر در مناطق برخورد می کند و این گروه ها فقط برای رسیدگی به آن تخلف خاص تعیین شده اند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *