پلیس راهور: کاهش ۱۹ درصدی جرائم رانندگی پس از افزایش مبلغ جریمه‌ها

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فرجا گفت: جرایم راهنمایی و رانندگی از سوم تیرماه گذشته با افزایش نرخ جرائم 19 درصد کاهش داشته است.

سردار سید تیمور حسینی فرمانده انتظامی شهرستان فرجه راخور در نشست خبری با اصحاب رسانه به روند تعویض پلاک مراکز شماره گذاری اشاره کرد و گفت: در گذشته زمان انتظار افراد در صف تعویض پلاک حدود یک عدد بود. یک ساعت و نیم، اما اکنون این زمان به نیم کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی الفرجه تصریح کرد: جرایم راهنمایی و رانندگی از سوم تیرماه که آمار جرائم افزایش یافت، 19 درصد کاهش داشته است. البته از ابتدای سال تاکنون به کاهش 7 درصدی قربانیان تصادفات جاده ای نیز دست یافته ایم.

رئیس پلیس راه گفت: از ابتدای سال تاکنون 58 درصد جرائم در جاده های شهری و 42 درصد در جاده ها رخ داده است.

وی گفت: انتظار پلیس از دولت چهاردهم این است که در انتخاب وزرایی که می توانند نقش عمده ای در تنظیم ترافیک و کاهش تصادفات داشته باشند دقت لازم را داشته باشد.

سردار حسینی گفت: مهمترین دلیل فرار مردم از صحنه تصادف ترس است. اما باید بگویم پلیس موارد زیادی دارد که فرد از محل متواری شده اما پلیس او را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کرده است.

وی با اشاره به موضوع کمین پلیس در جاده ها گفت: مبنای ما در پلیس راهنمایی و رانندگی این است که ماموران ما اصلاً کمین نمی کنند تا مامور ما با وسیله نقلیه ترافیکی و سه پایه دوربین در کنار جاده بایستد دیگر کمین نیست

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هدف پلیس را جریمه نکردن دانست و تصریح کرد: هدف از جریمه پیشگیری از وقوع جرم است، بنابراین پلیس باید با در نظر گرفتن همه بایدها و نبایدها از رفتارهای پرخطر جلوگیری کند.

سردار حسینی در پاسخ به این سوال که آیا پلیس راهور در زمینه کشف حجاب وظیفه ای دارد، گفت: مقوله طرح عفاف و حجاب به تمامی یگان ها گزارش شده و پلیس تخصصی و پلیس راهور نیز در این زمینه مسئول هستند. این زمینه.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *