پلیس: ۲ تبعه افغانی، یک زن هرمزگانی را ابتدا خفه کرده، سپس چاقو زده و در نهایت آتش زدند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری عاملان قتل عمد یک زن در عملیات پیچیده پلیسی در شهرستان رودان خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر کشته شدن یک زن در حاشیه رودخانه شهرستان رودان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل واقع در یک منطقه روستایی اعزام شدند. پارک برای بررسی موضوع.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند خودروی پراید به طور کامل در آتش سوخت و خانمی به هویت سرکارگر پارک در صندوق عقب خودرو به طور کامل در آتش سوخت.

افسر انتظامی استانداری تصریح کرد: پس از بررسی دقیق موضوع و با توجه به بیش از 300 هکتار وسعت پارک مورد نظر، تیمی از ماموران انتظامی استانداری باید به محل حادثه اعزام شوند. تمامی کارگران پارک که 30 شهروند افغانستانی بودند، دستگیر و با هماهنگی قضایی، 12 کارگر محلی دیگر نیز که در محل قتل حضور داشتند، احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با انجام مراحل فنی و پلیسی و تحقیقات میدانی از تمامی کارگران و اهالی پارک بررسی و تحقیقات فنی انجام شد و با حضور قاضی پرونده برای دستگیری متهم تصمیم گیری شد. نزدیک ترین افراد به قربانی در زمان حادثه در حین کار آبیاری و کشاورزی بودند. مظنون اصلی نیز شناسایی و مورد بازجویی قرار گرفت و در این رابطه دو تبعه افغانستانی 18 و 20 ساله نیز در بین 30 متهم دستگیر شده بودند. آنها شناسایی و پس از جمع آوری شواهد و فرضیات، تمامی سرنخ ها و دلایل قتل اعلام شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازجویی های فنی و جداگانه از متهم اصلی دستگیر شده ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند و مانند سایر متهمان بی اطلاعی خود را از این قتل مرموز اعلام کردند و در نهایت پس از چندین مرحله بازجویی فنی و اطلاعاتی مورد بازجویی قرار گرفتند. دستگیر شد. آنها مجبور به اعتراف شدند و خسته شدند و لب به گفتن حقیقت گشودند و اعتراف کردند: روز حادثه بانوی مقتول طبق معمول برای به چالش کشیدن کارگران به باغ آمد و پس از صحبت با او، وارد یک اتاق شد وی به دلیل عدم پرداخت چند ماه حقوق با وی درگیری لفظی داشت که در نهایت گلوی وی را گرفت و پس از خفگی و ضربات چاقو، جسد وی را داخل صندوق عقب خودروی پراید مقتول انداخت و علوفه خشک را زیر آن ریخت. آی تی. خودرو، خودرو و جسد مقتول را به آتش کشیدند و بلافاصله از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استانداری هرمزگان بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از بازسازی صحنه جنایت با حضور مقام قضائی با تشکیل پرونده و تعیین تاریخ مناسب روانه زندان شدند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *