پنالتی جنجالی: اتلتیکو به یوفا شکایت کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

واضح است که اتلتیکو معتقد بود این پنالتی کاملا جعلی بوده است. ساعاتی پس از بازی لیل در ورزشگاه متروپولیتانو، هیچ یک از اعضای کادر فنی، بازیکنان و مدیران فنی اتلتیکو مادرید نتوانستند پنالتی اعلام شده توسط داور ایتالیایی مارکو گویدا در دقیقه 74 را درک کنند. تصاویر بررسی می شود و فرضیه هایی در مورد اقدامات غیرقانونی ایجاد می شود، اما نتیجه همیشه یکسان است: خطایی مشاهده نشد اما داور ایتالیایی به بازیکنان اعلام کرد که به دلیل برخورد توپ به دست، یک ضربه پنالتی اعلام کرده است.

2099633

اما شگفتی همه بازیکنان اتلتیکو که در زمین حضور داشتند این بود که توپ در واقع به دست یکی از بازیکنان لیل برخورد کرد. صحنه شبیه به صحنه ای است که گالاگر در نیمه اول به خط میانی دعوت شد. در آنجا خطای بازیکن انگلیسی اعلام شد و مسابقه ادامه پیدا کرد. این اتفاق با اتفاقات نیمه دوم که توپ به دست بازیکن لیل برخورد کرد و یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام شد، کاملا متفاوت است.

2099632

اتلتیکو مادرید معتقد است که این پنالتی ساختگی بوده و اتفاقی که در متروپولیتانو افتاد در رقابتی سخت مانند لیگ قهرمانان اروپا به آنها آسیب بزرگی زد. اتلتیکو می داند که داور در اعلام پنالتی اشتباه کرده است، اما کاملاً واضح است که با VAR نمی توان چنین چیزی را اعلام کرد.

به این ترتیب، اتلتیکو مادرید به دلیل قضاوت مشکوک که به طور کامل روند بازی را تغییر داد و نتیجه نهایی را تحت تأثیر قرار داد، تصمیم گرفت به طور رسمی به یوفا شکایت کند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *