پنج نفر در ارتباط با مرگ متیو پری، بازیگر سریال «فرندز»، متهم شدند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

متیو پری سال‌ها با اعتیاد به مواد مخدر و الکل دست و پنجه نرم کرده است، حتی در زمانی که چندلر بینگ را در سریال «دوستان» بازی می‌کرد.

مقامات پلیس آمریکا از محاکمه پنج نفر در ارتباط با مرگ متیو پری، ستاره سریال «دوستان» حدود یک سال پیش خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دادستان کل مارتین استرادا در یک کنفرانس مطبوعاتی در لس آنجلس روز پنجشنبه، 25 آگوست، اعلام کرد که متهمان که بخشی از یک “شبکه جنایتکارانه زیرزمینی گسترده” شامل دو پزشک و یک دستیار آقای دکتر بودند. پری، مقادیر زیادی کتامین به بازیگر و دیگران داد

به گفته دادستان، متهمان از مشکلات اعتیاد آقای پری سوء استفاده کرده و از او بهره برداری مالی می کردند.

بر اساس گزارش کالبد شکافی، متیو پری (54 ساله) در نوامبر گذشته بر اثر “اثرات حاد” کتامین، آرام بخش قوی، علاوه بر عواملی مانند از دست دادن هوشیاری و غرق شدن در وان حمام در خانه اش جان باخت.

به گزارش رویترز، ماه ها، کارآگاهان قتل و ماموران فدرال در لس آنجلس در حال بررسی نحوه تهیه داروی کتامین توسط متیو پری بودند.

او در 7 نوامبر سال گذشته توسط یکی از دستیاران متیو پری بیهوش در وان حمام خانه اش پیدا شد و امدادگران اورژانس که به سرعت به محل حادثه رسیدند، بلافاصله پس از انجام معاینات اولیه، مرگ او را اعلام کردند.

گزارش کالبد شکافی در دسامبر 2023 نشان داد که این بازیگر مشهور به دلیل “اثرات حاد کتامین” درگذشت. آزمایشات سم شناسی نشان داد که بدن او حاوی مقادیر خطرناکی از این ماده است که برای بیهوشی کوتاه مدت استفاده می شود و خاصیت توهم زایی دارد.

افرادی که این مقدار کتامین در بدن خود دارند معمولا در حین جراحی تحت بیهوشی عمومی هستند و وضعیت آنها توسط متخصص بیهوشی کنترل می شود.

سایر عوامل موثر در مرگ متیو پری غرق شدن، بیماری عروق کرونر (که باعث انسداد یا باریک شدن عروق کرونر می شود) و اثرات داروی اعتیاد به مواد افیونی بوپرنورفین (مواد مخدر بسیار قوی) بود که در بدن وی کشف شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *