پورمحمدی: بسیاری از مردم حسرت حجاب نیم بندی قبل از پاییز ۱۴۰۱ را می‌کشند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

پورمحمدی در بخش پایانی مناظره فرهنگی و اجتماعی امشب گفت: باید در همه مراحل منصف باشیم و گذشته را آنگونه که دوست داریم آینده درباره ما قضاوت کند قضاوت کنیم. بعضی از ما می گوییم در چهل سال گذشته چه اتفاقی افتاده است؟ 30 سال چه شد؟ 10 سال پیش چه اتفاقی افتاد؟ نمونه دولت نهم که در آن حضور داشتم خدمات و کارهای بسیار خوبی مانند هدفمندی حمایت، انتخابات الکترونیکی، مسکن ماهرانه و غیره بود و خدمات ارزنده و گام های بزرگی بود اما انتقاداتی هم به آنها وارد شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید به سمت تحقق و اجرای دیدگاه و نظر امام و رهبری نسبت به زنان در ملت حرکت کنیم.

پورمحمدی گفت: ای مردم ایران، شما در آستانه یک انتخاب بزرگ هستید، باید بین سیاست «همان‌سازی حداکثری» و «رد حداکثری» یکی را انتخاب کنید. در این شماره از حجاب، بسیاری از متدینین جامعه ما قبل از پاییز 1401 تا حدودی دلتنگ این حجاب می شوند.

وی افزود: ای مردم، ما باید بین دولت کارفرما، دولت مزاحم و مداخله گر و دولت تشکیلات و تشکیلات، بین دولت فرار از مسئولیت و دولت زنان و مردم یکی را انتخاب کنیم دولت شما را سرمایه های بی بدیل این کشور می داند و به مشکلات شما واقف است.

پورمحمدی تصریح کرد: از همه توان، هوش، آبرو، آسایش، پیشینه، صداقت و اخلاص برای گره گشایی استفاده می کنیم و به یاری خداوند، ارواح شهدا و علم رهبری ادامه می دهیم.

بالاخره گفت: بیا عزیزم، فقط در را نگاه کن… جدا قابل درمان نیست.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *